Traficul greu tinde spre normalitate în zona de vest a țării

Traficul greu tinde spre normalitate în zona de vest a țării

Cât mai aproape de normalitate! Aceasta este tendința din ultima vreme în ceea ce privește traficul cu vehiculele de mare tonaj, aspect care a ridicat mari probleme în perioada anterioară: accidente, șosele distruse, imagine proastă.

Cosmin Buboi, inspector-șef teritorial al Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier nr. 5, spune că a găsit multe probleme în urmă cu un an și jumătate, când a preluat conducerea acestei structuri și că, făcând un scurt bilanț, lucrurile s-au schimbat radical în momentul de față:

”Existau multe neajunsuri, care evident că generau nemulțumiri. Am căutat, în primul rând, să asigur personalului condiții de lucru adecvate, cu birouri amenajate corespunzător, locuri de parcare și alte aspecte care să nu afecteze calitatea muncii. În acest sens, am reușit să schimbăm sediile din trei județe.

Apoi, avem acum în dotare opt unități mobile, adică dube și autoturisme, pentru controlul traficului și am dotat aceste dube cu unități de cântărire, imprimante și POS-uri, astfel încât să putem face posibilă plata cu cardul. Inclusiv inspectorii beneficiază acum de o ținută adecvată, având echipamente de vară și de iarnă. De asemenea, am amenajat la nivelul regiunii zece parcări pentru efectuarea operațiunilor de cântărire a mărfurilor divizibile și am implementat modalități noi în activitatea de control, ceea ce a condus la creșterea gradului de siguranță rutieră.

O dovadă a faptului că suntem pe drumul cel bun este și aceea că am ocupat locul doi pe țară, într-un clasament național al celor opt inspectorate regionale”.

CITEȘTE ȘI: Schimbări majore la acordarea concediilor medicale și plata indemnizațiilor: Amenzi mărite pentru angajați, angajatori și medicii curanți – Proiect de OUG

O procedură inedită a fost aceea a instituirii unui dialog cu furnizorii de produse divizibile, menit a preveni situațiile care contravin legii. Astfel, inspectorii ISCTR 5 s-au deplasat la sediul acestora și le-au explicat riscurile la care se expun atât ei, cât și transportatorii.

”Eu cred că am găsit înțelegere și, cu mici excepții, pot spune că, prin toate schimbările făcute în ultimul an și jumătate, am adus traficul greu cât mai aproape de normalitate, ceea ce reprezintă unul dintre obiectivele noastre. Este important ca transportatorii să respecte timpii de conducere și să știe că împreună cu inspectorii ISCTR pot menține traficul greu în condiții de siguranță”, a declarat Cosmin Buboi.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

1 Comments
Marius 30 iunie 2021
Poftiti pe drumul Lipova Timisoara...ruleaza sute de camioane cu balast zilnic. Nici un control de peste 2 ani. Articol pt creduli. Daca vreti va trimit poze cu nr de inmatriculare.