Când se constată o defecțiune a unui produs care ar putea pune în pericol sănătatea sau viața unei persoane, acesta este ”rechemat” în magazinul de unde a fost achiziționat.
Modalitatea de rechemare se face prin mediatizarea problemei respective și prin afișare, în locuri vizibile, la sediul unității de vânzare. Nu întotdeauna, însă, lucrurile se întâmplă așa.
Pentru a nu-și face publicitate negativă, dar fiind forțați de legislație să facă publică situația, unii manageri apelează la un anumit tertip: afișează respectivul anunț, dar într-un loc mai puțin vizibil pentru clienți.
De pildă, conducerea hipermarketului Auchan din zona de nord a Timișoarei a găsit de cuviință să înștiințeze clienții că un anume tip de uscător de păr, marca Selecline, este rechemat în magazin din cauza unei defecțiuni din fabricație care prezintă risc de ardere.
Anunțul este însă afișat la biroul de informații, într-un colț, abia lizibil, astfel încât numai printr-o întâmplare cei vizați pot lua cunoștință de el.