Timișorenii care au cumpărat un anumit tip de uscător de păr, rechemați în magazine

uscator par

Când se constată o defecțiune a unui produs care ar putea pune în pericol sănătatea sau viața unei persoane, acesta este ”rechemat” în magazinul de unde a fost achiziționat.
premii renasterea septembrie
Modalitatea de rechemare se face prin mediatizarea problemei respective și prin afișare, în locuri vizibile, la sediul unității de vânzare. Nu întotdeauna, însă, lucrurile se întâmplă așa.

Pentru a nu-și face publicitate negativă, dar fiind forțați de legislație să facă publică situația, unii manageri apelează la un anumit tertip: afișează respectivul anunț, dar într-un loc mai puțin vizibil pentru clienți.

anunt angajare

De pildă, conducerea hipermarketului Auchan din zona de nord a Timișoarei a găsit de cuviință să înștiințeze clienții că un anume tip de uscător de păr, marca Selecline, este rechemat în magazin din cauza unei defecțiuni din fabricație care prezintă risc de ardere.

Anunțul este însă afișat la biroul de informații, într-un colț, abia lizibil, astfel încât numai printr-o întâmplare cei vizați pot lua cunoștință de el.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *