Taxă din burtă aplicată la un renumit service auto din Timişoara

Un cunoscut service auto din Timişoara a patentat o taxă inedită: verificarea fără verificare! Aşa cum sună chiar denumirea ei, taxa nu include nici un fel de verificări, dar costă 50 de lei.

Concret, un client a mers cu maşina în service-ul „Ovarom”, solicitând o constatare pentru defecţiunile existente. Specialiştii i-au spus să lase autovehiculul în curte, urmând să facă verificarea necesară atunci când vor găsi o portiţă.

Timp de trei zile, mecanicii nu s-au atins de maşină şi l-au înştiinţat pe client că încă nu pot să-i garanteze o dată în care îşi vor face timp să constate ce defecţuni există.

Cel mai sigur, de-abia peste o lună. Atunci, clientul a dorit să ia maşina din service şi să o ducă în altă parte, însă surpriză: i s-a cerut să plătească taxa de constatare, fără ca verificarea să fie efectuată!

Neavând încotro, clientul a achitat taxa, pentru care a primit un document. Aici e partea cea mai interesantă.

Ce puteau să scrie cei de la service în cazul unei lucrări neefectuate? Răspunsul e colosal şi ţine exclusiv de semantica limbii române și nicidecum de mecanica auto.

Astfel, la rubrica „probleme sesizate şi lucrări solicitate de către client”, scrie „are scurgeri de combustibil”. Urmează rubrica „probleme sesizate în timpul reparaţiilor”, unde cei de la service şi-au dat licența în limba română, scriind „are pierderi de combustibil”.

Aşadar, în loc de „scurgeri” au trecut „pierderi”, rezolvând cu un simplu cuvânt sinonim o verificare pentru care trebuia aşteptat o lună! Pentru ca tragi-comedia să aibă şi un final pe măsură, înlocuirea cuvântului „scurgeri” cu „pierderi” a fost justificată oficial, cei de la service scriind negru pe alb: „prin semnătură, certificăm calitatea lucrărilor executate”!!!

Autorul unei asemenea inovaţii senzaţionale merită a fi nominalizat, fantezia sa fiind deosebită: Raul Daniel Ghiriti, consilier service și piese de schimb.

Totuși, clientului nu i-a fost solicitată şi o taxă pentru staţionarea maşinii în service, deşi este foarte posibil să fie introdusă în viitor.

S-ar putea numi taxă de locaţie, închiriere a spaţiului sau ceva asemănător. Nu e o problemă denumirea taxei, pentru că la asta se pricep foarte bine consilierii de la service-ul de pe Strada Miresei.

Nu ştim sigur dacă sunt buni şi la mecanică auto, dar în sinonime sunt experţi desăvârşiţi. Certificăm calitatea prin semnătură!


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

15 Răspunsuri “Taxă din burtă aplicată la un renumit service auto din Timişoara

  1. E practica stas la toate service-urile mai noi.
    Best engine -azi – 119 ron constatare. Cer oferta pret schimbare distributie si ma cheama la constatare, la final imi zice ca trebuie sa schimb distributia si imi fac oferta de pret pt exact ce am cerut ei initial. Jecmaneala pe fata.

    1. Atât timp cât v-ați angajat la acest articol, trebuia sa aveți toate detaliile . Eu nu am sa postez public dovada de încetare a contractului de munca din data de 8, am lămurit deja cu cineva de la redacția voastră. A spus ca se iau măsuri, dar nu s-a întâmplat nimic. In orice caz, sunteți penibili, și ar trebui sa va fie Rușine… mie unu mi Rușine de rușinea voastră

  2. Numai escroci în serivis si mecanici de cicat făcuți la apelu de seara nu au habar de meserie nu le mai luati apărarea ,răspund urît si au impresia ca au facut facultate a de mecanică si cum sa te ei de ei sau sa le spui ceva ? toti patonii niste hapsini dau salarii de cicat si ei fac lucru la fel

  3. Amsi eu niște lucruri de lămurit cu acest redactorpenibil al ziarului care a scris acest articol:
    1. Înainte sa postezi nume, date despre o anumită persoana, cere acord pentru prelucrare de date precum cere noua lege
    2. Înainte sa folosești un nume intr-un articol public, interesează-te de mai multe lucruri concrete, nu doar arunca vorbe
    3. Nu mai lucrez in acel service din 08.06, nici măcar in acel oraș frumos care oamenii de genu îl faceți un oraș de cacat
    4. Am plecat din acel service și din acel oraș cu o reputație și un respect… nu încerca tu sa le Strici ca ești penibil
    5. Sunt sigur ca tot articolul e un mare cacat și o mare minciuna in ceea ce privește constatarea ce zici tu ca nu ți s-a făcut
    6. Spre uimirea multora dintre voi, chiar dacă poate nu e cel mai bun service din Timișoara, oamenii de acolo sunt cât se poate de corecți și sunt sigur ca nu s-ar lua bani pe ceva ce nu s-a făcut
    In concluzie, nu mai mâncați rahat și nu mai umblați cu cioara vopsita, ocupați-vă de lucruri serioase și lăsați cancan-urile pentru oamenii care se ocupa de așa ceva.
    Sunteți sub orice critica… faceți dintr-un oraș atât de frumos, o mizerie!!!

  4. Clientul a fost înștiințat de la bun început despre situația la care este expus ,cu toate acestea a acceptat !A primit un document conform cu suma achitata ,corect?!Sunt curioasa dacă felul cum aranjează cineva cuvintele intr-o astfel de fisa ,are vreo relevantă aici ,vorbim despre constatarea efectuată unei mașini într-un service ,nu despre un articol publicat in ziar !Totodata as fii curioasa dacă domnul care și-a ridicat mașina a rezolvat problema in alta parte și dacă au scris greșit băieții documentația ,totuși ce avea autoturismul?!Acum pe mine ma intereseaza și numele domnului ,dacă numele băiatului de la service a fost dat și numele service ului ,spre presa publica, hai sa dam și numărul de înmatriculare al mașinii și numele domnului in cauza !Totusi pe ce lume trăim?!

      1. Categoric nu mi-ar conveni,dar sunt alte mijloace de a stopa aceste acțiuni dacă nu sunt conforme și abuzive.Personal ma intriga ușurinta cu care este divulgat numele unui angajat .Una este sa tragi la răspundere un service la modul general și sa încerci sa rezolvi nemulțumirea cu superiorii și alta este sa faci știre pe seama unei greșeli ,pentru ca sunt convinsă ca la volumul de lucru de care au parte băieții se fac și greșeli ,exista și neînțelegeri ,ca in orice domeniu dar atâta timp cât greșeală poate fii reparata ,consider a fii un gest uman sa fie acceptata ca atare și sa îți fie reparat prejudiciul suferit .Nu se face o știre din asta, pe seama unui angajat!Din păcate am uitat sa fim oameni !Sunt lucruri cu adevărat importante care ar merita promovate și ar putea fii rezolvate pe jumătate de presa ,prin simpla publicitate dar din păcate suntem axati pe lucruri mici caracteristice oamenilor mici …Dacă era vorba de un domn ,își rezolva problema la service ,nu in public ,iar presa dacă se respecta nu se preta sa publice astfel de știri .Numai bine!

  5. Fix același lucru l-am pățit la TAM Auto (în curte la Pencoop).
    Am fost pentru geometrie la roți.
    Intru în service, o urcă pe platformă iar apoi îmi spune că băiatul de la calculator și-a dat demisia de 2 zile așa că nu e cine să facă geometria computerizat.
    Coboară mașina și-mi spune că trebuie să plătesc 50 lei constatarea !!!

  6. ,,Totuși, clientului nu i-a fost solicitată şi o taxă pentru staţionarea maşinii în service, deşi este foarte posibil să fie introdusă în viitor.” A zis cineva de la service asta? Sau e doar puțină manipulare, așa ? Tot ce scrie de la textul citat în jos este doar ficțiune și presupuneri. Penibil.

    1. In primul rand acel consilier service nu mai lucreaza la ovarom din data de 08-06-2018! Mai mult ca sigur patronul hapsan dupa incasari si pe principiul cantitate nu calitate a reusit sa ia masina in vederea unei posibile constatari/reparatie ! Se implica f mult dl patron ca orice patron

Lasă un răspuns