Se reorganizează activitatea în Primăria Timișoara pentru a preveni apariția focarelor de COVID-19

Se reorganizează activitatea în Primăria Timișoara pentru a preveni apariția focarelor de COVID-19

Primăria Timișoara reorganizează modul de lucru al funcționarilor publici pentru a preveni izbucnirea unui focar de COVID-19.

CITEȘTE ȘI: Record de intervenții ale salvamontiştilor în ultimele 24 de ore. 125 de operațiuni pentru salvarea unor turişti de pe munte

Primarul Dominic Fritz a precizat că măsura este necesară în condițiile în care răspândirea tulpinei Omicron a virusului SARS COV 2 devine una comunitară. El a precizat la Radio Timișoara că, doar prin impunerea unui program strict, activitatea primăriei nu va fi afectată. Totuși, edilul ia în calcul și o posibilă reducere a orarului cu publicul.

El a precizat că se lucrează în echipe separate iar, unde se poate, se lucrează de acasă, tocmai pentru a minimaliza riscul ca o echipă întreagă să se infecteze și să stea în izolare. Se pregătesc și planuri de funcționare minimă, în cazul în care o echipă întreagă ar fi afectată, a precizat edilul.

Primarul a făcut apel la timișoreni să plătească taxele și impozitele locale online, prin ghișeul.ro sau cu ajutorul aplicației Direcției Fiscale și să evite, în această perioadă, prezența la ghișee.

Pe de altă parte, edilul a precizat că, în acest an, vor continua demersurile de digitalizare în Primăria Timișoara.

 


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *