Se întâmplă la TIMIŞOARA: Casa Domnului și casa de pariuri, la aceeași…”cotă”

pariuri

”Distracție și cumpărături” se spune în sloganul celui mai vechi mall al Timișoarei și nu se poate afirma că ofertele nu sunt prezente din belșug. Dinamica tot mai accentuată de pe piață impune însă noi cerințe, pe care comercianții trebuie să se plieze rapid, pentru a rămâne în trend.

Așa poate fi explicată ultima găselniță în materie de promovare comercială: Casa Domnului și o casă de pariuri sunt lipite una de alta, despărțite doar de un perete de câțiva centimetri!

Dilema clientului e interesantă: să intre la pariuri, ca să-și joace norocul, sau să facă nișe mătănii și să se închine? Dezmăț sau evlavie? Infern sau paradis? De ce nu ambele?

Se poate, foarte bine, merge la pariuri, după ce, mai întâi, clientul trece să se roage, alături. Dacă rugăciunile l-au ajutat și a câștigat, e bine-venit și un mic ajutor bănesc la Casa Domnului, în semn de mulțumire.

Iată o dovadă a modului în care piața de profil poate răspunde în forma cea mai ingenioasă posibil la exigențele clienților, la o ”cotă” incredibilă.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *