O poveste prostească, cu roţi dezumflate şi cu un vătaf băşicat

Parcarea unui centru comercial din zona Balta Verde poate fi folosită cel mult două ore. Nimic anormal până aici, şi alţi operatori comerciali procedează la fel, să nu li se aglomereze parcările.

Timişoreanca Elena Ioniţă ar fi trebuit să fie mai atentă după ce miercuri a găsit, pe maşina pe care o lăsase în parcarea spaţiului comercial, un bilet prin care era înştiinţată că nu trebuie să-şi parcheze acolo automobilul mai mult de două ore. A greşit, însă, şi a doua zi.

După ce şi-a făcut cumpărăturile într-unul dintre magazinele centrului comercial, a dat o fugă cu tramvaiul până în Piaţa 700. La întoarcere şi-a găsit maşina cu o roată dezumflată. Astăzi, din păcate pentru ea, a comis-o din nou.

„Eu îmi fac foarte des cumpărăturile la supermarketul de acolo, stau în zonă. E adevărat, mi-am lăsat maşina în parcare, ducându-mă apoi şi în alte magazine. Mi-am parcat-o cam pe la 9 dimineaţa şi în jurul orei 13, când m-am întors, am găsit-o cu toate roţile dezumflate. Paznicul parcării mi-a spus că patronul centrului comercial mi-a dezumflat roţile! Nu mi se pare normal. Sunt clientul lor de mult timp şi recunosc că mi-am parcat maşina peste limita de timp, dar chiar era nevoie de astfel de gesturi?”, se întreabă Elena Ioniţă.

Am fost curioşi să aflăm şi punctul de vedere al conducerii societăţii respective. Până la urmă, nu poate fi acuzată că pune o limită de timp pentru cei care parchează, proprietatea e una privată. Mă rog, o limită mai largă parcă n-ar fi stricat, căci pe lângă supermarket şi vreo două magazinaşe, există acolo şi o cafenea, unde omul se mai poate întinde la consumaţie. Asta în condiţiile în care cam trei sferturi din locurile de parcare sunt libere.

Dar, dorind să stăm de vorbă cu cineva din conducerea firmei, ne abordează un domn cu barbă, care nici nu se prezintă, dar e curios foc în ce calitate am venit.

„De ziarist, la sesizarea doamnei cu roţile dezumflate”, îi explic, iar când îl întreb dacă e administratorul centrului comercial, răspunde „să zicem”. Îi cer un număr de telefon la care aş putea să-l abordez pe patronul dumnealui şi, iritat, îmi spune că nici patronul nu vorbeşte cu presa „pentru că nu scrieţi decât prostii”, apoi se cărăbăneşte.

Interesant! Pe de-o parte, e greu să fii fanul unor cetăţeni care exagerează cu staţionările pe nişte parcări private. Pe de altă parte, nu ne arde nici să aplaudăm intervenţiile de melteni ale unora la ventilele maşinilor propriilor clienţi. În cele din urmă, nici nu-i condamnăm pe cei care nu citesc nici măcar un ziar. E treaba lor.

Dar un sfat prietenesc pentru patronii care-şi angajează vătafi putem da: măi, oameni buni, da-ţi-le să frunzărească niţel „Codul bunelor maniere”, măcar în varianta pentru începători. Suntem, totuşi, în Timişoara. Avem cât de cât pretenţii.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

5 Răspunsuri “O poveste prostească, cu roţi dezumflate şi cu un vătaf băşicat

  1. La cita nesimtire exista din partea multor soferi anumite reacti sunt normale ajugi la suprasaturatie, pe multi ii doare in cur ca este o parcare de domiciliu situata intre blocuri, s-au de sptile verzi din jurul lor deasemenea pt. multi nu conteza ca blcheza accesul masinilor de interventie(salvare,pompieri) ,nu mai conteza ca mame cu caruciore trebuie sa coboare pe carosabil pt. ca pe trotuar sunt parcate masini, dar trbuie iertati ca suntem timisioreni. Serios pina cind?

    1. Stimate dl. Dima mai invatati a scrie corect romaneste! De peste 20 de ani nu se mai scrie sint ci sunt, de peste 20 de ani i in interiorul unui cuvant a fost inlocuit cu a!! Nu mai mancati litere iar locuitorii orasului sunt timisoreni nu timisioreni, clar?

      1. „cita, reacti, ajugi, s-au* sptile, blcheza, conteza, trbuie, timisioreni… ”
        Exagerat de multe greseli intr-un text atat de scurt!

Lasă un răspuns