Timişenii sunt invitaţi să participe la un concurs aparte. O mascotă ar putea avea semnătura unuia dintre bănăţeni dacă acesta are inspiraţia necesară pentru a crea ceva unic, în conformitate cu cerinţele reprezentanţilor Aquatim.
Fundația Aquademica și Asociația Urban Survey invită pe toți cei interesați să participe la concursul pentru realizarea logo-ului și a mascotei Aquapic. Aquapic va fi un centru educațional destinat copiilor între cinci și 12 ani, amenajat în incinta fostei Uzine de Apă Industrială a Timișoarei, situată pe strada Mistral, în apropierea râului Bega, și se va deschide în toamna acestui an. Aquapic va conține un mini-laborator pentru experimente chimice, cât și instalații-joc care vor prezenta, interactiv, transportul apei.
Propunerea câștigătoare de logo și mascotă va fi decisă, în luna iunie, de un juriu de specialiști, compus din Andreea Foanene, artist vizual, Tudor Vreme, grafic designer și Robert Șerban, scriitor, PR Aquapic.
Premiul concursului este în valoare de 1.000 lei. Numele câștigătorului va fi promovat de către Fundația Aquademica, iar logo-ul și mascota câștigătoare se vor regăsi în campania de PR a Centrului Aquapic.
Concurenții vor trimite propunerile, împreună cu datele lor de contact (nume, telefon, e-mail), până în data de 6 iunie, ora 10 AM, pe adresa [email protected]. Se recomandă ca fișierele trimise prin e-mail să nu depășească o dimensiune totală de 7 M.
Decizia juriului este definitivă și nu poate fi contestată. Regulamentul concursului, cu detalii și calendarul etapelor este publicat pe site-ul Aquademica și pe paginile Facebook ale partenerilor proiectului (www.facebook.com/aquademica.ro, www.facebook.com/urbansurveytm).
Aquapic, un proiect Urbaniada, cu sprijinul ING Bank, va reda comunității timișorene un spațiu valoros ca identitate istorică și culturală, dar și cu însemnătate urbană. Câștigătorul concursului Aquapic își va lega astfel numele de un loc ce va intra pe ușa din față a circuitului cultural timișorean.