Scandalul vaporașelor, până la Comisia Europeană

Vaporașele cumpărate de Primăria Timișoara și care au reprezentat contribuția municipalității în cadrul proiectului cu finanțare europeană de reabilitare a malurilor Begăi stau degeaba trase la mal. Ele ar fi trebuit să asigure curse regulate de transport public pe Canalul care străbate orașul, dar demersurile primăriei s-au împotmolit în tot felul de piedici birocratice, de înființare a unor autorități specifice.

Până la urmă, mingea a ajuns în terenul Ministerului Transporturilor, care ar trebui să avizeze sau să înființeze niște organisme noi pentru ca navigația cu vaporașele respective să fie permisă. La vizita de săptămâna trecută efectuată la Timișoara, Răzvan Cuc, ministrul transporturilor, a promis că problema va fi rezolvată până la sfârșitul anului.

Totuși, Primăria Timișoara ar putea ajunge să dea înapoi Uniunii Europene toți banii pentru proiectul de reabilitare a malurilor Begăi dacă nu-și îndeplinește partea din proiect legată de transportul public pe apă.

„Dacă nu se va rezolva problema cu circulația vaporașelor, ne vom adresa Comisiei Europene. Eu cred că ar da foarte prost pentru România să pierdem șase milioane de euro”, a spus primarul Nicolae Robu. Edilul se arată, însă, optimist că aprobările necesare vor veni în cele din urmă.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

7 thoughts on “Scandalul vaporașelor, până la Comisia Europeană

    1. I se rupe la nenea Robu caci nu el plateste, noi contribuabili platim! Daca spuneai ca i se umbla la salariul dumnealui sau al consilierilor personali atunci avea o problema! A avut vreo problema pînă acum pentru greșelile facute și din bani nostri achitate? ei va spun sigur ca nu!

  1. Toate avizele trebuiau obtinute inainte de a comanda vaporasele care din start era clar ca puteau fi utilizate doar pentru agrement! Cine e atat de dus cu pluta incat sa considere viabil un transport in comun, barcuta cu usile de termopan avand o viteza de deplasare la jumatate cat a unei biciclete

Lasă un răspuns