Scandalul lotului trei al autostrăzii Lugoj-Deva continuă. Constructorul vrea să dea statul român în judecată

Constructorul lotului 3 al Autostrăzii Lugoj-Deva se gândeşte „foarte serios” să facă plângeri penale şi să acţioneze statul român în judecată, considerând că ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a reziliat contractul într-un mod abuziv.

CITEȘTE ȘI: Zăcământul din țara vecină care va transforma Europa într-o putere mondială. Și România își redeschide minele

„Noi ne dorim să găsim o soluţie care să mulţumească toate părţile implicate, să deblocăm situaţia actuală. Din păcate, până acum ne-am lovit de un refuz total din partea companiei (CNAIR – n. r.). Am avut discuţii, în ultima perioadă, inclusiv cu ministrul Transporturilor. Fără rezultat. Domnul ministru Cuc a decis, fără bază legală, rezilierea contractului. Am avut întotdeauna deschiderea de a continua şi finaliza acest proiect, chiar dacă asta a însemnat pierderi pentru noi. Acest blocaj inventat de autorităţile române din cine ştie ce motive obscure ne determină să ne gândim foarte serios să facem plângeri penale şi să acţionăm statul român în judecată. Abia acum putem înţelege de ce investitorii străini, atraşi de promisiunile guvernanţilor şi de imaginea idilică prezentată, după ce ajung în România nu ştiu cum să fugă mai repede”, afirmă într-un comunicat reprezentanţii Asocierii care a câştigat contractul de execuţie a lotului 3.

În plus, având în vedere blocarea recepţiei şi predarea lotului 3 al autostrăzii Lugoj-Deva, Asocierea trebuie să informeze organizaţiile europene competente despre această situaţie, astfel încât să ia măsurile considerate oportune.

Reprezentanţii Asocierii subliniază că proiectul construirii lotului 3, în lungime de 21,141 km, al Autostrăzii Lugoj – Deva, după o colaborare „extrem de dificilă” cu Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), a fost finalizat şi se aştepta recepţia lucrărilor şi punerea în funcţiune.

„După două săptămâni de aşteptare şi cu construcţia finalizată, răspunsul dat de autorităţile române şi ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a fost, în mod surprinzător, rezilierea contractului”, se arată în comunicat.

Potrivit sursei citate, piedicile înregistrate de Asocierea Teloxim CON – Comsa – Aldesa Construcciones – Arcades Eurometudes pe parcursul derulării proiectului, cât şi rezilierea contractului în momentul în care construirea lotului 3 a fost finalizată, „ridică mari semne de întrebare despre integritatea şi buna credinţă a autorităţilor statului, care intenţionat au adus întârzieri în desfăşurarea lucrărilor”.

CITEȘTE MAI MULT AICI


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns