SCANDALOS! La Timişoara, „calitatea” serviciilor CFR începe din agenția de voiaj

Deși căldura excesivă nu mai constituie o noutate de peste o lună, se pare că mai-marii de la CFR Călători nu sunt interesați de confortul celor care – mai numeroși decât o arată statisticile – doresc să achiziționeze bilete de tren pe căile ferate românești.

 

Agenția de voiaj CFR din Timișoara este situată în buricul târgului, printre terase răcoroase și sedii de firmă modern amenajate. O dată cu scările, doritorii de bilete de tren coboară și în timp.

 

Două doamne foarte amabile îi serveau luni, pe la ora prânzului, pe viitorii călători cu trenul. Din păcate, eficiența lor nu reușea să reducă și gradele din termometru, pentru că în agenție aerul condiționat nu funcționa, așa cum ar fi de dorit într-un loc public, iar temperatura era cam ca afară, adică toridă.

 

Oamenii se răcoreau fiecare după posibilități: cu evantaie improvizate sau prin mici excursii la „suprafață”.

Citeşte şi:

TIMIŞOARA. De la groapa urât mirositoare, la grădina suspendată

 

Un popas de 30-40 de minute, cât durează să cumperi legitimații de călătorie CFR în această perioadă aglomerată a anului, riscă să-ți taie cheful de a mai apela la serviciile companiei. Sau, poate, condițiile în care se vând biletele sunt un preambul la ceea ce va urma în trenuri…


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

3 thoughts on “SCANDALOS! La Timişoara, „calitatea” serviciilor CFR începe din agenția de voiaj

  1. Daniela, duci lipsa de idei? Acest articol este o gluma proasta menita sa stirbeasca imaginea CFR-ului si mai tare. Putea fi doar o defectiune tehnica, dar repede sari sa ataci. Frumos… Si penibil. Te rog lasa-te de meserie.

Lasă un răspuns