
PNL Timiș nu duce deloc lipsă de inspirație. Pentru a-și capacita electoratul, mai ales că se apropie un an electoral, liberalii au pornit o acțiune pe palierul oftalmologic, cu un titlu patetic, siropos și manipulator: ”Din grijă pentru ochii tăi!”.
Pe scurt, campania vizează măsurarea tensiunii oculare pentru locuitorii Timișoarei, în mod gratuit, acțiunea fiind executată de către o firmă penelistă, cu specific ocular.
Astfel, timișorenii sunt invitați la consultații optometrice gratuite, primesc pliante și informații despre PNL, dar le sunt prezentate și ofertele firmei respective. Practic, se împușcă doi iepuri dintr-un foc: liberalii își fac campanie, iar firma vinde ochelari, lentile și alte produse specifice, totul făcându-se (aici e tot hazul) ”din grijă pentru ochii tăi”.
E limpede că pentru electoratul strict liberal, mai elevat și cu privirea mai ageră, această campanie cam ”bate la ochi”, așa că nu va fi prea fidelizat. În schimb, alte categorii, care cam orbecăie când e vorba de dat un vot, campania e binevenită.
În viitor, normal ar fi ca mesajul ”Din grijă pentru ochii tăi!” să fie dublat de o nouă campanie, ”Din grijă pentru urechile tale”, pentru că timișorenii să nu poată doar vedea bine, ci să și audă cum trebuie. Evident, se vor mai vinde și niște aparate auditive…