Ryanair încheie monopolul deținut de Wizz Air la Timișoara

O sută de mii de bilete de avion, la tarife începând de la 19,99 euro, sunt puse la bătaie în următoarele zile, pentru cei care vor să călătorească la finele anului, spre Germania, Anglia, Belgia și Italia, dar și spre București. O ofertă prin care Ryanair, cel mai mare operator low-cost din Europa, vrea să-și atragă clientela din orașul în care, de la 1 noiembrie, va fi operațională cea de a 78-a bază a companiei irlandeze.

„Suntem încântați să anunțăm deschiderea primei noastre baze românești pe Aeroportul Internațional Timișoara, începând cu luna noiembrie. Prin alocarea unei aeronave, Ryanair investește 100 de milioane de dolari în regiunea Banat. Anunțăm deschiderea rutei Timișoara – București cu o frecvență de două zboruri pe zi, dar și a altor șase rute internaționale către Berlin, Bruxelles-Charleroi, Dusseldorf-Weeze, Frankfurt-Hahn, Londra- Stansted și Milano-Bergamo, care vor deservi 575.000 de clienți într-un an, respectiv vor susține 430 de locuri de muncă, conectate activităților aeroportului“ a anunțat David O’Brien, Chief Commercial Officer Ryanair, prezent joi la Timișoara.

Fără îndoială, sosirea irlandezilor de la Ryanair nu le pică deloc bine celor de la Wizz Air, care dețineau practic monopolul curselor aeriene, în tot cazul a celor low-cost, care decolau de pe „Traian Vuia“ spre destinații europene, În plus, lupta dintre cele două companii pentru întâietate la Timișoara se anunță încă de la început acerbă, căci din cele șase rute internaționale anunțate de Ryanair, trei sunt prezente și în portofoliul Wizz Air. În plus, dacă Airbus-urile roz zboară la Dortmund, Boeing-urile 737 ale irlandezilor vor ateriza la Dusseldorf, Londra-Luton va avea ca variantă în opțiunile timișorenilor Londra-Stansted, iar Berlinul, destinație oferită de Wizz Air doar la Cluj, fiind de acum accesibil și de pe „Traian Vuia“.

Principala lovitură o va încasa însă Tarom-ul, cele două curse pe zi ale Ryanair spre și din Capitală, la prețuri probabil mult inferioare actualelor tarife practicate de operatorul român, reprezentând cu siguranță o pilulă amară pentru acesta din urmă. În afara curselor de București, de la Timișoara se va zbura din iarna viitoare cu Ryanair spre Londra-Stansted săptămânal, spre Milano-Bergamo de cinci ori pe săptămână, spre Bruxelles-Charleroi de trei ori pe săptămână, în timp ce rutele germane spre Berlin, Dusseldorf-Weeze și Frankfurt-Hahn vor fi asigurate cu o frecvență bisăptămânală.

2 Comments
lavinia 18/01/2016
Im spania,Madrid ,nu au curse??
Lora K 15/01/2016
Carte München sau Salzburg tot nimic!?!?