Ruben Lațcău, despre problemele de pe Cetății: Constructorul este obligat să le remedieze, pe propria cheltuială

Ruben Lațcău, despre problemele de pe Cetății: Constructorul este obligat să le remedieze, pe propria cheltuială

Ruben Lațcău, despre problemele de pe Cetății: Constructorul este obligat să le remedieze, pe propria cheltuială

PORR Construct a efectuat, în prezența echipelor Primăriei Municipiului Timișoara și Societății de Transport Public, primele probe de circulație pentru noua infrastructură de tramvai de pe Bulevardul Cetății, lucrare care se află încă în perioada de execuție.

Primăria Timișoara a transmis că, de la un capăt la altul al bulevardului, nu au fost identificate probleme privind liniile cale și liniile aeriene, însă au fost constatate deficiențe care privesc gabaritul tramvaielor și stâlpii de alimentare. Concret, la virajul spre dreapta de pe Calea Torontalului pe Bulevardul Cetății, tramvaiul pentru teste a atins unul dintre stâlpii mediani.

CITEȘTE ȘI: Eșec lamentabil al megaproiectului de pe Cetății: tramvaiul nu are loc printre stâlpii de linie

„Până săptămâna viitoare, constructorul ne va prezenta situația clară de pe șantier și soluția pentru toate problemele găsite. Firma contractată are responsabilitatea de a testa infrastructura și de a remedia, pe propria cheltuială, deficiențele identificate pe parcursul lucrărilor”, precizat viceprimarul Ruben Lațcău.

Primăria Municipiului Timișoara a solicitat încă de luni seara, când a avut loc primul test, o analiză completă a situației.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

2 thoughts on “Ruben Lațcău, despre problemele de pe Cetății: Constructorul este obligat să le remedieze, pe propria cheltuială

    1. In linie dreapta e suficienta latimea tramvaiului, plus ceva pentru siguranta, inclusiv a celor care cicuta cu mainile scoase pe geam. In curbe insa, functie de raza, o parte din vagon va iesi in afara latimii – mai ales la garniturile Armonia (Bremen) care au boghiurile cu roti in mijlocul vagonului, cate unul, nu in capete cate doua. Unii ziceau ca e foarte simplu de calculat, dar pariez ca toti au trecut la Geometrie cu 5 pe linie. In cazul asta nu se aplica „raza curbei plus-minus jumatate din latimea vagonului”. Mai rau, la curbe cu raza variabila (cam toate) problema se complica si mai mult. Se pare ca „specialistii” care au facut proiectul au studiat altceva decat material rulant in conditii urbane. Dar vor invata. Si, cum se stie, invatatura… costa.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *