Răbdarea, arma secretă a șoferului

În timp ce lumea se plânge de circulaţia infernală, din cauza lucrărilor aflate în derulare, municipalitatea ne promite că Timişoara va fi, în anul 2018, oraşul cu cel mai lejer trafic din România

De ceva vreme, arterele din Timişoara s-au transformat într-un mega-şantier. Se lucrează „la vrac”, iar disconfortul creat este tot mai mare. Fireşte, nu au întârziat să apară nici vorbele de ocară şi chiar înjurătturile, primarul Nicolae Robu fiind principala ţintă a acestora. Lumea pare să nu mai dea dovadă de răbdare şi mulţi se gândesc că traficul va deveni şi mai stresant, odată ce, de astăzi, reîncep cursurile în şcoli. Lucrările de pe bulevardul Take Ionescu au pus capac oricăror aşteptări şi a fost nevoie chiar de intervenţia unor echipaje ale poliţiei locale, pentru a mai calma spiritele.

Mai bine, doar trecând prin greu

Nicolae Robu spune că este conştient de nemulţumirile apărute, dar şi le asumă în totalitate. „Ştiu că sunt înjurat, că sunt criticat, dar îmi asum toate acestea. Sunt foarte conştient de tot ceea ce încasez pentru aceste proiecte, dar nu există alte variante.

Ştiu că este greu, dar lumea trebuie să înţeleagă că vom ajunge la mai bine doar suportând aceste lucruri care se întâmplă în momentele de față. De-abia acum conştientizăm cât de în urmă se situa oraşul nostru, cât de încremenit în vreme devenise.
trafic2

S-au acumulat probleme de zeci de ani. Era normal să se adune acum şi nemulţumiri, dar nu aveam cum să facem altfel. Pe mine, aceste proiecte chiar mă fac fericit şi să ştiţi că pe plan perosnal nu o duc aşa de bine. Fericirea mea vine din aceste realizări care au loc în municipiu. În 2018, Timişoara va fi oraşul cu cea mai bună circulaţie din România şi nu trebuie să cădem în extremă, pentru că multe întârzieri se datorează şi altor cauze, cum ar fi producerea unor accidente sau tot felul alte lucrări de reparaţii. Într-adevăr, traficul este greu, dar nu chiar insuportabil”.

Ifose locale

Multă lume acuză faptul că nu se lucrează noaptea, pentru a se degreva traficul din timpul zilei. Primarul explică de ce nu se procedează în aşa fel, cauzele ţinând de raţiuni economice: „Nu se poate lucra noaptea pentru că am avea costuri mai mari.

Firmele care operează în aceste zone ar trebui să-şi plătească dublu angajaţii, nu se poate altfel, aceasta este legislaţia. În acelaşi timp, primarul acuză şi comportamenul unor timişoreni, despre care spune că ar avea diverse ifose. Concret, au existat cazuri în care s-a lucrat noaptea, iar locatarii deranjaţi de zgomotul produs au început să arunce cu borcane în muncitori!

Solventul, o nouă aglomerare

Săptămâna aceasta, primăria va primi forma finală a proiectului pentru zona Solventul. Aici se va realiza un nou pasaj, despre care Robu spune că va fi unul de anvergură, care va implica şi costuri mai mari.

De aceea, municipalitatea urmăreşte să obţină şi fonduri europene, fiind o lucrare care nu se poate susţine doar din eforturi financiare proprii. Se doreştea realizarea unui pasaj pe sub liniile de cale ferată, care să facă legătura între Calea Băgdăneştilor şi Strada Gării.

Pasul următor va consta în construirea unui nou pod peste Bega. De asemenea, există şi un proiect pentru un subpasaj în zona de est a oraşului.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns