Pui grill în stare de putrefacţie, cumpărat de un timişorean dintr-un hipermarket!

Chiar dacă se află în termenul de valabilitate, produsele expuse spre vânzare pe rafturile unor magazine nu sunt întotdeauna corespunzătoare pentru a putea fi consumate.

Uneori, cumpărătorii ajung acasă cu făină cu viermi, lapte alterat, pâine cu gândaci sau carne stricată, produse care le-ar putea afecta grav sănătatea dacă sunt consumate.

Zilele trecute, un timișorean a cumpărat un pui grill de la hipermarketul Auchan din Calea Aradului. Ajuns acasă, a constatat că produsul, etichetat ca fiind ”Deliciosul de Vaslui”, numai… delicios nu ar fi fost în cazul în care ar fi fost gătit.

Citeşte şi: O femeie putea rămâne fără dinţi, în urma unei muşcături dintr-o pâine. E uluitor ce a găsit în ea!

Când a desfăcut ambalajul, a sesizat că pielea era extrem de vâscoasă și că avea un miros de putrefacție! S-a întors cu bonul la magazin, a scris o reclamație și i-a fost restituită contravaloarea mărfii.

Bărbatul a ales totuși un alt produs, de la un alt producător, pe care însă l-a desfăcut în prezența reprezentanților magazinului, pentru a fi sigur că istoria nu se repetă.

A doua zi, deplasându-ne la respectivul hipermarket, am constatat că produsele din lotul respectiv, care expirau, conform etichetei, în 25 aprilie, nu mai existau pe rafturi, acestea fiind înlocuite cu altele de la același producător, având valabilitatea până în 27 aprilie.

Am vrut să vedem ce s-a întâmplat cu lotul reclamat, însă reprezentanții Auchan nu ne-au putut oferi vreun răspuns: nici dacă a fost retras, în urma sesizării făcute de timișorean, nici dacă a fost cumpărat de alți clienți.

În atare condiții, ne întrebăm cum ar trebui să procedeze, pe viitor, cumpărătorii? Să desfacă fiecare produs chiar în magazin pentru a-l verifica dacă nu este alterat?

Foto: arhivă


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

4 Răspunsuri “Pui grill în stare de putrefacţie, cumpărat de un timişorean dintr-un hipermarket!

  1. Nu, nu trebuie desfacut fiecare produs. E un caz izolat! Domnul a procedat corect. S-a intors, a predat marfa deteriorata si i-au fost restituiti banii. Probabil intregul lot a fost retras din motive de siguranta, ceea ce e foarte bine! Nu vad problema

      1. Andrei… tu ești idiotul la faza asta. Până și Isus a spus „Cel fără de păcat dintre voi să arunce cel dintâi piatra” iar o vorbă din bătrâni spune că „doar cel ce muncește și greșește”. Omul a returnat marfa, i sa înlocuit produsul (probabil i s-au cerut și scuze) iar pentru evitarea altor incidente asemănătoare întreg lotul a fost retras. Așa se procedează regulamentar. După mintea ta, ce ai fi dorit să se întâmple?

Lasă un răspuns