Programul de lucru al companiei Retim în data de 1 mai 2023, Zona 1 și Zona 0

Programul de lucru al companiei Retim în data de 1 mai 2023, Zona 1 și Zona 0

Programul de lucru al companiei Retim în data de 1 mai 2023, Zona 1 și Zona 0.

Compania RETIM informează clienţii şi colaboratorii săi din județul Timiș asupra programului de lucru valabil în data 1 mai 2023.

 COLECTAREA DE DEŞEURI

Activitatea de colectare a deşeurilor din toate localităţile din județul Timiș în care operează compania RETIM se va desfăşura la fel ca într-o ZI OBIȘNUITĂ.

Astfel, în 1 mai 2023 dacă există colectări programate, acestea se vor face ca de obicei, compania RETIM asigurând permanența serviciului.

BIROURI DE RELAŢII CLIENŢI ŞI CASIERII – Timișoara și Lugoj

Birourile de relaţii clienţi şi casieriile din Timișoara și Lugoj vor fi:

ÎNCHISE în data de 1 mai 2023

DESCHISE în data de 2 mai 2023, de când se va relua programul obișnuit, de la ora 08:00 până la ora 16:00.

Recomandăm utilizarea cu precădere a instrumentelor de plată electronice disponibile pe site-ul www.retim.ro, a sistemelor de plată rapidă PayPoint, Un-Doi, Self-Pay sau a aplicației mobile Pago.

CENTRELE FIXE DE COLECTARE A DEŞEURILOR VOLUMINOASE, VEGETALE, DIN CONSTRUCŢII, DIN POLISTIREN ȘI CARTON PROVENITE DIN AMBALAJE DIN TIMIŞOARA

Cele patru puncte de colectare a deşeurilor voluminoase, vegetale, din construcţii, din polistiren și carton provenite din ambalaje, centre deschise de către compania RETIM împreună cu Primăria Timişoara, vor avea următorul program:

ÎNCHISE în data de 1 mai 2023

DESCHISE din data de 2 mai 2023, de când se va relua programul obișnuit, de la ora 08:00 până la ora 16:00.

Adresele și programele de funcționare obișnuite ale celor patru puncte de colectare din Timişoara sunt:

Calea Torontalului, nr. 94 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00)

Calea Moşniţei, nr 2-4 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00)

Str. Avram Imbroane, nr 70 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00)

Str. Ovidiu Cotruș, nr. 201 (fosta adresă: Calea Chișodei, Str. Mile Cărpenișan, nr 3) (L-V: 9:00-17:00, S: 8:00-16:00)

RETIM rămâne în contact direct cu clienţii săi pe canalele de comunicare online – website www.retim.ro, e-mail [email protected] si pagina oficială de Facebook.  De asemenea, operatorii serviciului de Call Center sunt disponibili la numărul +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07:00 – 19:00.

 

 


Opiniile exprimate în articolele publicate pe RENASTEREA.RO aparţin în exclusivitate autorilor! Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *