Pregătiri pentru Târgul de Crăciun

Cu prilejul sărbătorilor de iarnă, Primăria Timişoara, prin Casa de Cultură a Municipiului, organizează cea de-a XI-a ediţie a Târgului de Crăciun, în perioada 1 decembrie 2017 – 8 ianuarie 2018. Căsuţele vor fi amplasate în Piaţa Victoriei şi în parcarea Modex.

Expozanţii interesaţi de participarea la Târgul de Crăciun vor trebui să depună, în intervalul 30 octombrie – 10 noiembrie, la Casa de Cultură a Municipiului Timişoara, str. Miron Costin nr. 2 (orar de luni până vineri, între orele 11-15), următoarele documente: formular (word) de participare la Târgul de Crăciun; CD cu poze şi lista produselor comercializate; copie xerox după actele firmei; un certificat sau orice alt document care atestă calitatea şi specificul produselor comercializate; copie după contractul de colectare a uleiurilor şi grăsimilor alimentare uzate, încheiat cu un operator economic specializat; copie după contractul pentru colectarea şi evacuarea deşeurilor, încheiat pe perioada târgului cu o societate specializată.

De asemenea, expozanţii care comercializează produse alimentare au nevoie de avizul prealabil al Direcţiei Sanitar-Veterinare. Totodată, pentru buna funcţionare a activităţii, trebuie precizate detaliile referitoare la logistica necesară (curent electric, apă şi altele).

În urma selecţiei, vor fi admise cele mai bune dosare înscrise, astfel încât oferta târgului să fie cât mai atractivă și mai diversificată, ne asigură reprezentanții municipalității.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare