Plin de gropi, denivelări şi crăpături. Un drum din Banat este în lucru de peste patru decenii!

Unul dintre cele mai importante drumuri care duce spre cele mai frumoase locuri turistice din Banat este plin de gropi, denivelări şi crăpături, fapt care nu face altceva decât să descurajeze turiştii, care vrând nevrând sunt nevoiţi să se întoarcă şi să aleagă alt traseu pe rute ocolitoare.

Este vorba de DN57, un drum de aproximativ 95 de kilometri care porneşte din judeţul Timiş, de la Moraviţa şi ajunge până pe Clisura Dunării la Moldova Nouă. A fost construit la începutul anilor 1970 şi timp de 40 de ani nu a mai văzut asfalt proaspăt.

Directia Regională de Drumuri şi Poduri Timisoara, într-un răspuns pentru opiniatimisoarei.ro, a recunoscut că pe această bucată de şosea s-au făcut de-a lungul timpului doar lucrări de întreţinere.

„Sectorul de drum al DN 57 cuprins între localităţile Moraviţa – Oraviţa – Moldova Nouă nu a fost niciodată reabilitat, ci au fost executate doar lucrări de întreţinere curentă şi periodică„, se arată în document, scrie radioresita.ro.

Intenţii şi gânduri bune există, însă banii lipsesc cu desăvârşire când vine vorba despre acest drum.

„D.R.D.P. Timişoara a intenţionat să reabiliteze două sectoare de drum prin programul de lucrări de reparaţii capitale pe anul 2016 (…) încă din luna noiembrie 2015, dar până la data prezentei, ordonatorul principal de credite – C.N.A.D.N.R. S.A. Bucureşti nu a identificat fondurile necesare”, arată acelaşi document.

Viitorul se pare că este unul pesimist pentru turismul din Banatul montan, mai ales că acest drum ar putea ajuta turiştii străini să ajungă mai repede la Cascada Bigăr, la morile de apă de la Rudăria, la Gladna, pe Cheile Nerei sau pe Clisura Dunării.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns