Pedalezi și câștigi

biciclista

Timişoara este singurul oraş din România care participă la o nouă campanie europeană, Social Biking Challenge.

Campania Social Biking Challenge este o iniţiativă a Comisiei Europene pentru a încuraja utilizarea bicicletei ca mijloc de transport în oraş, precum şi pentru a colecta şi pune la dispoziţia municipalităţilor informaţii privind obiceiurile bicicliştilor (rute de deplasare, durată de deplasare, frecvență etc.).

CITEȘTE ȘI: Tânără amenințată cu cuțitul în propria-i casă, într-o localitate timișeană

Campania debutează în prima zi a Săptămânii Mobilităţii Europene, 16 septembrie. Coordonatorul local al campaniei este Direcţia edilitară a Primăriei Timişoara.

Timişorenii pot accesa aplicaţia BikePrints pe telefon, pentru a participa la Social Biking Challenge, care se va derula în perioada 16 septembrie – 6 octombrie.

CITEȘTE ȘI. Virusul West Nile, confirmat în vestul țării

Social Biking Challenge durează trei săptămâni, fiecare săptămână având un alt specific: pedalează şi câştigă puncte singur (etapa individuală – 23-29 septembrie), pedalează cu un prieten şi acumulaţi împreună puncte (etapa perechi/tandem – 30 septembrie – 6 octombrie) şi pedalează împreună cu trei prieteni şi strângeţi puncte împreună (etapa grup – 16-22 septembrie). Ordinea a fost stabilită de organizatori, fiind diferită în fiecare oraş participant, din motive statistice.

Aplicaţia BikePrints este funcţională în limba română şi poate fi găsită în GooglePlay/MagazinPlay sau AppStore.

După descărcarea aplicaţiei, în perioada 16 septembrie-6 octombrie, fiecare kilometru parcurs cu bicicleta se va transforma în puncte.

CITEȘTE ȘI: S-a solicitat „Coridor VIP” pe aeroport. Cine aterizează cu un avion privat

Pentru Primăria Timişoara, datele colectate de aplicaţie în cele trei săptămâni, privind rutele preferate de cei care utilizează bicicleta vor fi folosite la realizarea studiului de fezabilitate pentru dezvoltarea infrastructurii de biciclete din Timişoara.

În plus, datorită susţinerii partenerilor campaniei, participanţii pot câştiga prin tragere la sorţi, la finalul fiecărei săptămâni, câte zece premii: zece căşti pentru biciclişti, zece kit-uri de întreţinere bicicletă, zece seturi tricou+umbrelă.

La finalul campaniei cei mai bine clasaţi la fiecare categorie vor câştiga câte un rucsac (șapte premii).

De asemenea, Comisia Europeană oferă șapte biciclete celor mai bine clasaţi la fiecare categorie, pe întreaga Europă


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *