Pe Drumul Boilor, ne uităm ca vițelul la poarta nouă

Pe Drumul Boilor, ne uităm ca vițelul la poarta nouă

Primăria Timișoara a anunțat că se închide circulația pe Drumul Boilor. Restricția s-a aplicat începând din 17 mai și urma să fie valabilă timă de trei săptămâni.

În acest timp, urmau să se execute cele trei podețe prevăzute în proiect și să se realizeze lucrări la infrastructura și suprastructura carosabilului. Din această cauză, șoferii nu au mai avut acces pe drumul de legătură dintre Calea Moșniței și DC 149, cunoscut ca Drumul Boilor.

”Ne cerem scuze pentru disconfortul creat conducătorilor auto și recomandăm pe cât posibil evitarea zonei de lucrări”, au transmis, în urmă cu o săptămână, reprezentanții Biroului Transport al municipalității.

Evident, în ciuda disconfortului creat, lumea a înțeles necesitatea efectuării lucrărilor invocate și s-a conformat ”recomandărilor” transmise de municipalitate, în speranța că acestea se vor încheia repede și traficul va deveni, astfel, mai fluent. Dar, surpriză!

Deși a trecut o săptămână de la închiderea anunțată de Biroul Transport al municipalității, pe Drumul Boilor nu poate fi zărit nimeni care să lucreze la podețele respective. Mai mult, se poate circula în continuare pe această arteră, în ciuda unor indicatoare do ocolire aruncate și uitate în mijlocul drumului.

Pe Drumul Boilor, ne uităm ca vițelul la poarta nouă

În tot acest timp, conducătorii auto din Moșnița Nouă se îmbulzesc spre ieșirea de la AEM, cu gândul că angajații primăriei lucrează din greu la podețe și nu mai e mult până situația va reintra în normalitate și se va circula civilizat.

Experiența din prima săptămână a închiderii traficului ne face să avem serioase îndoieli în privința duratei lucărirlor și să ne întrebpm ce însemană trei săptămâni pentru Primăria Timișoara.

CITEŞTE ŞI: ”Stop joc!” la Giroc. Ultimatum pentru „combinațiile” din primărie. Vicele Dan Vîrtosu: „De astăzi, am plecat pe un nou drum”

Amenajarea de la Drumul Boilor a demarat în iulie 2019 și costă în jur de 13,8 milioane lei. Lucrarea este realizată de o asociere de firme, lider fiind Super Construct SRL. Proiectul prevede amenajarea carosabilului cu două benzi, a trotuarelor, piste de biciclete, zone verzi, construirea de podețe peste canalele de desecare și alte lucrări pentru siguranța circulaţiei.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *