Patru branduri străine îşi încearcă din nou norocul în România încurajate de creşterea consumului. Burger King, cel mai nou nume pe listă

Burger King, Gregory’s, La Perla şi Hugo Boss au revenit sau şi-au anunţat întoarcerea pe piaţa locală după ce criza “i-a scos din joc”.

Revenirea are loc în contextul în care economia creşte de câţiva ani, iar principala vioară este consumul privat care a postat un avans de două cifre în 2016 şi 2017.

Mai mult, şi în 2018 consumul e pe plus, deşi ritmul a mai încetinit.

De altfel, toate cele patru branduri au ieşit din România invocând criza şi lipsa apetitului de consum al românilor.

Cea mai recentă mutare aparţine Burger King, gigantul american îşi încearcă acum norocul pentru a doua oară în România după şase ani de pauză.

Lanţul de restaurante de tip fast-food vine pe plan local tot în sistem de franciză, adus de polonezii de la AmRest, care deţin franciza Starbucks.

Gigantul american Burger King a venit pentru prima dată în România în urmă cu un deceniu, în plin boom economic, adus tot în sistem de franciză.

Compania a închis în 2012 ultimele restaurante pe care le mai avea pe piaţa locală, intrând totodată în insolvenţă.

Burger King este în prezent singurul jucător din careul de aşi al fast-foodului mondial care nu este prezent pe piaţă.

McDonald’s şi KFC au fiecare o istorie de aproape două decenii, în timp ce Subway a intrat pe piaţă abia în 2012, însă s-a extins agresiv, conform zf.ro.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns