O nouă tragedie în Valea Jiului: trei muncitori au murit în urma surpării malului de pământ. UPDATE

Trei muncitori care efectuau lucrări în preajma unui pod de cale ferată, în zona Peşterii Bolii şi a Cetăţii dacice Băniţa, au fost surprinşi sâmbătă, 4 noiembrie, de prăbuşirea unui mal de pământ.

„Astăzi, 4 noiembrie 2017 la ora 11:49, un apel la numărul unic pentru apeluri de urgenţă 112 anunţa o situaţie de urgenţă, în zona Peştera Bolii, în urma căreia 3 persoane care executau lucrări de consolidare la un pod de cale ferată în zona Peştera Bolii au fost surprinse de un mal de pământ. Încă de la momentul apelului, la fața locului au fost trimise 2 ambulanțe SMURD, 1 ambulanță din cadrul Serviciului Judeţean de Ambulanţă, 1 container multirisc, 2 autospeciale de lucru cu apă și spumă cu module de descarcerare.

Din informaţiile primite de la faţa locului s-a constatat faptul că 2 dintre victime sunt acoperite în totalitate de pământ şi bucăţi de rocă, iar cea de a treia victimă a fost surpinsă parţial, având un picior prins sub o bucată de rocă, aceasta din urmă fiind declarată decedată. Intervenţia este una dificilă ce presupune o atenţie sporită din partea salvatorilor, în prezent se acţionează cu utilaje şi echipamentele specifice din dotare în vederea îndepărtării pământului, bucăţilor de rocă şi extragerea celor trei victime”, a informat Inspectoratul pentru Situații de Urgență Hunedoara.

CFR Infrastructură a transmis o informare cu privire la poducerea tragediei. „În jurul orei 12.30, pe şantierul feroviar unde se defăşurau lucrări de modernizare a unui pod de cale ferată, situat între staţiile Petroşani-Băniţa, a avut loc un accident de muncă. Din primele informaţii primite de la faţa locului, 2 muncitori au fost prinşi sub pământ, iar altul este prins pe jumătate de malul de pământ care s-a surpat. Muncitorii care execută această lucrare nu sunt ceferişti, sunt angajaţii firmei SC CONFER GRUP- SC RADARIA. Lucrările la podul respectiv sunt incluse in programul de reabilitare poduri-podeţe, lot RCF Timişoara, derulat din fonduri europene. Firma care execută lucrările este Sc Confer Grup – Sc Radaria, iar termenul de finalizare a lucrărilor este noiembrie 2017.
Facem precizarea că lucrările se executau pe firul II, traficul feroviar fiind operaţional doar pe firul I. În acest moment nu este oprită circulaţia feroviara, trenurile care tranzitează zona Petroşani – Băniţa circulă pe firul I”, a informat CFR Infrastructură.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare