O altă societate a Consiliului Local Timișoara, în dificultate

Cât costă transportul în principalele orașe din România și în cele mai mari orașe din lume. Timișoara și Brașov, orașele din țara noastră cu cele mai scumpe bilete

O altă societate a Consiliului Local Timișoara, în dificultate.

După dezastrul înregistrat la Colterm, o altă societate a Consiliului Local Timișoara se confruntă cu mari probleme.

Este vorba de STPT, care a făcut obiectul unor discuții în ultima ședință de plen.

CITEȘTE ȘI: A aruncat prosopul Rebecca Bedelean?

Consilierul local Dan Diaconu a atras atenția că societatea se află în pragul insolvenței/falimentului datorită măsurilor neinspirate luate în ultima vreme.

Printre acestea se numără și nealocarea de bani la rectificarea de buget, dar și creșterea prețului biletelor: „Ați dublat prețul biletelor astfel încât să nu se mai urce nimeni în autobuze. Veniturile proprii sunt mai mici decât atunci când biletul era mai ieftin”.

Primarul Dominic Fritz a intervenit, aducând în discuție datoriile STPT, despre care Diaconu a spus că datează de dinainte de 2012, în urma pierderii unui proces cu ANAF, iar pierderea eșalonării acestora va crea probleme uriașe societății. „Aceste datorii erau eșalonate și dacă ați fi vrut ca STPT să se mențină pe picioare, prima grijă era tocmai la eșalonarea datoriilor. Din păcate,  în trei luni ați pierdut de două ori aceste eșalonări”.

Primarul Timișoarei a declarat în final că este de acord cu restructurarea societății, chiar dacă unii membri de partid își vor pierde sinecurile.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

3 thoughts on “O altă societate a Consiliului Local Timișoara, în dificultate

  1. Asa cum am mai spus.USR ul asta in frunte cu cei doi mari intelepti ai neamului DOMINIC FRITZ (FRIG) cu LASCAU (TREI NOAPTEA) aduc Timisoara la sapa de lemn.Ca de cand sant ei la primarie orasul a ajuns o halda de gunoi,investitile merg cum merg anapoda,din orasul florilor a ajuns orasul AMBROZIEI,Coltermul in situatia in care o stim cu toti cu amenzi in sume astronomice,transportul in comun cum vrea ucenicul vrajitor pus de USR la conducerea STPT sa nu mai vorbim de apa calda si caldura,dar angajari si salari babane la bugetari din primarie cu gramada

  2. Pe draq! Autobuzele și alte MTC-uri nu sunt mai puțin pline! Lipsește informarea călătorilor în timp real, nu există o aplicație decentă, nu există panouri de informare (vezi Bastion, Economu are 1 din 4 etc.) Nu au fost desființate semafoarele idioate, vezi de exemplu Continental – Prințul Turcesc, vreo 12 minute cu tramvaiul – din care 3 la schimbat macazul în Piața Traian etc. În sens invers, tramvaiul nr. 2 are 3 secunde de verde ca să intre în Piața Traian, dacă prinde 4-5 mașini în față stă de 2-3 ori la semafor… în ultima vreme s-au mai enervat și vatmanii, bagă pe roșu – NORMAL! Deci, marea problemă nu e prețul biletelor ci marea sfidare a conducerii STPT la adresa celor care folosesc aceste mijloace de transport! Stăm ca proștii prin stații!

  3. Nu era suficient ca biletele sint scumpe și nu se mai vind, acum stpt cere comercianților plata în avans, putini sint dispuși sa facă asta și nu se mai găsesc ușor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *