N-aveţi conexiune la internet în Timişoara? Ei bine, aveţi răbdare…

conexiune net

De două săptămâni, un timişorean încearcă să beneficieze de serviciile pe care le plăteşte, însă se loveşte fie de roboţii telefonici, fie de nepăsarea angajaţilor companiei.

Este vorba despre serviciile de telefonie, internet şi cablu TV, de care timişoreanul, care locuieşte în Fabric, nu mai beneficiază de două săptămâni, din cauza unei defecţiuni.

După ce a umblat pe la diferite sedii alte RDS din Timişoara, a primit doar răspunsuri seci: „Se va rezolva”, însă în realitate nu s-a întâmplat nimic: omul nu are nici ton la telefon, nici semnal la internet şi nici o imagine pe ecranul televizorului.

„Am fost din nou la ei la sediu, în sensul giratoriu de la Mărăşti. I-am spus doamnei problema şi a ridicat din umeri”, spune, revoltat, timişoreanul. Şi pe bună dreptate, deoarece foarte greu poate dovedi un consumator că nu a beneficiat de servicii pentru ca acestea să-i fie scăzute din suma totală a abonamentului lunar.

În schimb, când e vorba despre lipsa semnalului, nimeni nu pare să-şi dea silinţa pentru a rezolva problema. „Mi s-a tot răspuns că se lucrează. Păi cât se tot lucrează, că de două săptămâni durează? Chiar atât de greu poate fi rezolvată această defecţiune în Timişoara?”, întreabă clientul RDS. A intra în contact cu un operator al acestei companii este o adevărată aventură.

Pe site lor sunt trecute nenumărate numere de telefon, însă la toate răspund roboţii, aşa că nu e de mirare că o problemă rămâne nerezolvată atât timp. În schimb, RDS oferă, pe acelaşi site, alte numere utile, de la jandarmi, poliţie, „Victimele violenţei în familie”, însă nici unul de la… Protecţia Consumatorului.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

5 thoughts on “N-aveţi conexiune la internet în Timişoara? Ei bine, aveţi răbdare…

  1. mda … in ianuarie mi-a cazut internetul si catv-ul de la RDS, am stat 10 zile fara servicii timp in care mi s-a tot promis de la sediu ca vine un tehnician sa remedieze problema.

    Dupa 10 zile m-am dus si am facut contract la UPC – nu regret nici un moment schimbarea.

  2. UPC au supportul de clienti mult mai bun, daca pica reteaua ma suna ei sa isi ceara scuze si sa ma anunte in cat timp se va remedia. Supportul tehnic e prompt si bine pus la punct.

  3. Si eu am UPC si e super prompt. Niciodata nu a durat mai mult de cateva ore pana la rezolvarea problemei, si nu stau in Timisoara. Netul este net, TV-ul e TV, am si CI+ de la ei.

  4. Buna ziua. Am si eu sa va spun ceva in legatura cu serviciile Digi mobil ale RDS-RCS. Am facut abonament de telefonie mobila in anul 2015, a mers bine pana la inceputul lunii mai 2016, de atunci nu mai am semnal si nu beneficiez de serviciile pe care le platesc. Este vorba de com. Valcani, in Timisoara am semnal dar eu stau toata perioada de vara, respectiv din luna aprilie pana in noiembrie la Valcani. Am facul nenumarate sesizari dar degeaba, nu s-a rezolvat nimic nici pana azi. Aceasta este situatia pe scurt dar as dorii sa discutam mai amanuntit . Nr. meu de tel. este 0770 148177 dar pot fi apelat doar cand sunt in Timisoara, respectiv sambata si dumineca . Multumesc, toate cele bune.

  5. Eu am plecat de la Upc intrucat am ajuns la capatul rabdarilor.
    Defectiuni dese si multe, la relatii cu clientii numai de la 30 min in sus se sta, si pana sa intru in discutie cubei aveau un robit care isi cerea scuze intrucat aveau avarii in inca 7 judete + Bucuresti ca de parca pe mine asta ma si interese de serviciile lui Ionica din Brasov, un alt fenomen observat de mine, cum bate vantul a furtuna se termina cu televiziunea (Calea Lugojului, Timisoara). Daca era vant cu ploaie… adio clar. Am stat de mai multe ori cate 2 zile fara tv si net, asadar mie sa nu imi spuna nimeni de bine de UPC.
    Cireasa de pe tort a fost cand am reziliat contractul in 4 ianuarie 2018 au tinut cu dintii de cele 30 zile (maxim 30 zile), si ca atare mi s-au facturat si pe 2 zile din februarie pentru ca deh, s-au mai imbogatit… nu se putea taia in 31 ianuarie. Iar eu eram client de pe vremea Analog de prin 1993, nu stiu cum era Digi sau Telekom…. asta e respectul UPC pentru un abonat care a fost loial de la inceputul televiziunii prin cablu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *