La Timișoara, unda verde n-ar prea trece testul de inteligență

verde 4

Cu trei ani în urmă, la finalul lui octombrie 2016, era inaugurat, cu surle și trâmbițe, sistemul inteligent de monitorizare a traficului din Timișoara.

Sistemul aflat la Centrul de comandă situat pe strada Iuliu Maniu a însemnat semafoare noi în 44 de intersecții și 90 de intersecții modernizate, cu 230 de camere de supraveghere, șapte radare de viteză, 13 radare de informare cu panouri de afișare numerică, 37 de sisteme de detecție a trecerii pe roșu și 17 panouri de afișare a unor mesaje variabile.

Smart-city, în teorie

Sistemul promitea, la momentul implementării sale: scăderea timpului de deplasare între două puncte pe arterele cu traficul cel mai aglomerat; undă verde pentru transportul public (mijloacele de transport în comun ar fi trebuit să fie dotate cu mini-antene care să asigure schimbarea în verde a culorii semafoarelor); un flux constant și optim al traficului; creșterea siguranței rutiere.

Citește mai mult în ediția tipărită a ziarului Renașterea bănățeană din 9 noiembrie!


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

6 thoughts on “La Timișoara, unda verde n-ar prea trece testul de inteligență

  1. Ar trece testul daca este facut de ….. printre altii cei care au dat tema, seful directiei tehnice, viceprimarul de resort …. . Din ce s-a propus= amenzi pentru cei care incalca regulule de circulatie de ex. aproape nici una nu s-a realizat dupa perceptiile si informatiile mele din media. Cred ca cei enumerati si-au atins limitele de competenta si pentru asta imi pare rau atat pentru ei cat si pentru noi.. timisoarenii ma doare sufletul sa spun aceste lucruri. Nu vad o rezolvare in viitorul foarte apropiat

  2. Sistemul a fost configurat dupa neuroni si freza mascariciului vopsit. Robu a dat ordin sa nu existe un reglaj dinamic al timpilor de semaforizare in functie de numarul masinilor ce trec printr-o intersectie sau de prioritizare a transportului in comun prin schimbarea in verde la apropierea unui autobuz. Lae a vrut doar unda verde si prioritate Soarelui – centru in rest totul este bataie de joc, un sistem functional doar 25% dar care acostat 20 milioane euro!

  3. e greu să intelegi că in general la acest sistem inteligent există două benzi si e si mai greu să intelegi că acest sistem inteligent presupune si soferi inteligenti.

  4. Facut de copiii lui robu …. nu are cum sa fie … inteligent!!
    E unul clasic, prost dar vopsit … in inteligent, ca si primarul.
    Denumirea e asa de pompoasa ca sa justifice pretul supraumflat, ca sa mance si gura lor!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *