
Cea de-a doua etapă din Campionatul Naţional de Viteză în Coastă, competiţie organizată de Federaţia Română de Automobilism Sportiv, s-a desfăşurat în weekend în Valea Domanului.
„Cupa Reşiţa” le-a surâs piloţilor de la CS Krepelka Motorsport, care s-au evidenţiat în cadrul evenimentului de nivel înalt din Banatul Montan.
După ce în runda inaugurală a sezonului, desfăşurată la Râşnov, s-a clasat pe locul al doilea, Alexandru Krepelka (Honda Civic) a câştigat etapa de la Reşiţa la grupa 6. Şi a făcut-o într-o manieră clară, distanţa faţă de ocupantul poziţiei secunde fiind de peste două secunde.
Mihai Alexandrescu (Dacia 1.300) a fost primul la Dacia Revival – grupa 2, al doilea în clasamentul general Dacia Revival, din nou primul în ierarhia Istorice I2B2 şi din nou pe poziţia secundă la Istorice I2.
Riccado Tarabelli (Renault Clio 3), multiplu campion naţional, campion european de viteză pe circuit şi vicecampion mondial de karting, a avut o prestaţie excelentă la „Cupa Reşiţa”, clasându-se pe primul loc atât la clasa 4B, cât şi la grupa 4.
Dan Nirişteanu (VW Scirroco) a obţinut cel mai bun timp la Istorice I2, fiind primul şi la Istorice I2B3.
De asemenea, Gabriel Conduris (Dacia 1.310) a încheiat pe prima poziţie la Dacia Revival – grupa 1 şi a urcat pe treapta a treia a podiumului la general Dacia Revival.
De la CS Krepelka Motorsport au mai participat Andrei Teodorescu (Renaul Clio), cu probleme tehnice, şi Alin Cristea (Citroen Saxo VTS), care l-a avut în dreapta pe tânărul Alexandru Cristea cu scopul de a-l iniţia pe acesta în vederea participării anul viitor în Campionatul Naţional de Viteză în Coastă.
CITEŞTE ŞI: Un nou transfer perfectat de SCM USAMVB Timişoara: Dragoş Lucan
CS Krepelka Motorsport, prin echipa AMI Racing, a câştigat şi locul întâi la echipe, acumulând punctajul maxim. Vedeta etapei din Valea Domanului, precum şi a echipei AMI Racing, a fost Emil Ghinea (Norma M20F), care a câştigat clasamentul Open şi a adus cele mai multe puncte.
Este cel mai important rezultat din cariera sa şi totodată cel mai muncit, el reuşind să se impună la o distanţă de 4 sutimi în faţa ocupantului de pe locul secund. Din Ami Racing fac parte Emil Ghinea, Riccardo Tarabelli, Alexandru Krepelka şi Alexandru Cazacu.
CITEŞTE ŞI: Ninge în plină vară în România. Unde s-a întâmplat (video)
„Mulţumim Consiliului Judeţean Timiş, sponsorilor privaţi Dan Lazăr (Ducodan), Mirko Peroni (Rossini), Florin Diaconescu (OPR Asfalt), Lucian Perescu (Constructim), Cristian Corlan (Corlan Trans), Adriana Dobriceanu (Rofix), Cornel Creţu (Lic 29), Radu Diaconovici (Girod), Marcel Petrea (Unicorn), Cristian Fedor (Cooglio-XGC), Diana Szijarto (Imi Moni Oil), Remus Suiugan (Imperium), Horaţiu Haţegan (Ecorec-Tim), Călin Otescu (OTE Group), precum şi celorlalţi colaboratori şi susţinători”, ne-a declarat Alexandru Krepelka, pilot şi preşedintele CS Krepelka Motorsport.