
Ultimul studiu efectuat de Curtea de Apel Timișoara cu privire la modul în care este perceput, de către justițiabili, actul de justiție arată că aprecierile majoritare oferite de respondenţi au o tendinţă favorabilă, existând, totuşi, unele aspecte semnalate, într-o oarecare măsură, ca având nevoie de îmbunătățiri.
CITEȘTE ȘI: Tânăr inconștient, căzut pe stradă, găsit de jandarmi şi dus la spital
Cele mai multe dintre aprecieri fac referire la activitatea judecătorilor și a grefierilor, la curățenia din incinta Palatului Dicasterial, precum și la respectarea orelor stabilite pentru începerea ședințelor de judecată. Pe de altă parte, cea mai mare nemulțumire a justițiabililor vizează durata prea mare de soluționare a dosarelor.
De asemenea, s-a constatat că este nevoie de eficientizarea interacţiunii justiţiabililor cu serviciile oferite de infokiosk-urile amplasate în incinta instituției, având în vedere numărul mare de respondenţi care au selectat varianta ”nu ştiu/nu e cazul/nu răspund”, aceștia nefiind încă familiarizaţi cu existenţa acestui serviciu. Datele statistice au fost oferite de 67 de respondenți (reclamanți – 25,4 la sută, pârâți – 29,9 la sută și inculpați – 11,9 la sută).