Într-o comună timişeană, reforma birocratică a atins baza

Într-o comună timişeană, reforma birocratică a atins baza

Într-o comună timişeană, reforma birocratică a atins baza

Așa cum se știe, în această perioadă, la nivelul administrației de stat se desfășoară o așa-numită reformă a aparatului birocratic, impusă de încadrarea în angajamentele asumate de autoritățile române prin planul național de redresare și reziliență.

Mai spectaculoasă la nivelul administrației centrale, această operațiune are și o componentă care vizează administrația publică locală. În cadrul acesteia, aleșii locali ai comunei timișene Coșteiu, din imediata vecinătate a municipiului Lugoj, au adoptat o nouă organigramă a aparatului administrativ local, care prevede limitarea numărului total de funcții din instituția primăriei la 24 de posturi.

Dintre acestea, 13 sunt funcții publice, nouă sunt funcții contractuale de execuție, iar două – posturi de demnitari locali.

CITEŞTE ŞI: Constantin Cocheci, director la STPT, a mințit că nu a încasat și de la stat și de la privat în anii 2022 și 2023

Noua organigramă nu are însă un efect direct asupra administrației locale, întrucât, la fel ca în cazul celor mai multe unități administrative din mediul rural, posturile în cauză nu sunt integral ocupate nici în prezent: concret, din cele 24 de funcții prevăzute, la Primăria Coșteiu sunt efectiv ocupate doar 16.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *