Întâmplător sau nu, primul traseu al minibuzelor va trece pe lângă locuința primarului Nicolae Robu

Primarul orașului de pe Bega, Nicolae Robu, a anunțat că de luni vor intra în circulație cele șase minibuze achiziționate cu bani de la bugetul local, patru dintre acestea urmând să se afle pe unul dintre traseele nou propuse de Regia Autonomă de Transport Timișoara.

Întâmplător sau nu, comisia de circulație din cadrul Primăriei Timișoara a autorizat, deocamdată, doar unul dintre cele patru trasee noi, exact pe cel care trece prin apropierea locuinței primarului, probabil ca să-i mai îndulcească acestuia părerea proastă pe care o are despre RATT, pentru că este greu de crezut că însuși edilul și-ar fi exprimat dorința de a avea sub ochi o astfel de premieră a transportului în comun.

„De luni, cele șase minibuze vor fi pe traseu. Patru bucăți vor circula pe un traseu nou, iar două vor fi folosite pentru a prelua plusurile de sarcină acolo unde va fi nevoie. RATT a conceput patru noi trasee pe care le consideră importante și demne de a fi acoperite în perioada următoare. Deocamdată există aviz de la comisia de circulație pentru unul dintre acestea, care va funcționa de luni, 26 martie.

În continuare, am vrea să facem anumite schimbări care vor asigura un transport în comun mai ritmic, mai convenabil pentru cetățeni și o eficiență sporită din punct de vedere economic. Pe unele trasee, unde nu avem un număr foarte mare de călători, o să înlocuim autobuzele mari cu minibuze.

Autobuzele care se disponibilizează astfel le vom muta pe trasee cu solicitări mai mari, unde vedem că nu se face față cu numărul de mijloace de transport alocate la ora actuală”, a declarat vineri primarul Nicolae Robu.

Noul traseu deservește zona Ciarda Roșie până la capătul liniei 15 și circulă astfel: sens giratoriu Matei Millo – strada Matei Millo – strada N.D. Cocea – str. Martir Constantin Radu – strada Iulius Podlipny – Calea Urseni – strada Gavril Musicescu – Calea Martirilor – strada Mareșal Constantin Prezan – capătul liniei 15 și retur.

Celelalte trei trasee propuse de RATT vizează zonele Ronaț, Mehala și Cora, dar acestea se află în nordul orașului, așa că pot să mai aștepte.

Robu a menționat și liniile care au un număr mic de călători, dar este important să existe: Expres 6, liniile 21, 28, 29 și 32.

„Aici vom introduce minibuze noi în locul autobuzelor actuale, pe care le vom trece pe linii cu mai mulți călători. Probabil că în intervalul 6-9 dimineața nu vor face față doar minibuzele și vom avea și un număr de autobuze, până când numărul de minibuze va crește. Urmează să ne fie furnizate și celelalte 14 mijloace de transport noi, conform contractului”, a precizat Robu.

0 Comments

No Comment.