Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara a publicat imagini de pe șantierul Lotului IV al viitoarei autostrăzi Lugoj – Deva, aflat în construcție încă de la începutul anului 2014.
„Pe șantierul Lotului 4 Lugoj-Deva, antreprenorul mobilizează în permanență circa 500 de muncitori și peste 170 de utilaje. În cursul lunii iulie 2017, lucrările pe acest lot s-au axat pe infrastructura pasajelor, terasamente, realizarea podețelor și relocarea/protejarea utilităților”, a informat DRDP Timișoara.
În urmă cu câteva zile ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a efectuat o vizită inopinată pe șantierul Autostrăzii Lugoj – Deva, iar la finalul acesteia declara că lucrările vor fi încheiate în acest an. „Situaţia, de pe Lotul 4 al Autostrăzii,se prezintă în parametrii normali, iar antreprenorul român a reasumat termenul de finalizare a lucrării pentru finele lui 2017. Avem nevoie de autostrăzi şi de respectarea termenilor din contractele încheiate. Vremea amânărilor s-a încheiat!”, a transims Răzvan Cuc.
Lotul IV, între Ilia şi Şoimuş (Deva), va avea 22,1 kilometri, costul său fiind estimat la 419,4 milioane lei fără TVA.
Execuţia proiectului este realizată de SC Tehnostrade – SC Spedition UMB SRL, iar CNAIR estimează că tronsonul va fi finalizat în luna decembrie a acestui an.
Autostrada Lugoj – Deva va însuma 100 de kilometri. Lotul I, dintre Traian Vuia – Sanovita, de 27,4 kilometri a costat 681,04 milioane lei şi a fost inaugurat în decembrie 2013, scrie zhd.ro. (FOTOGRAFII: DRDP Timișoara / Facebook)
Numarul de km nu a crescut prin asta.
Este o dovadă ca managementul este prost.