Facturile Hidroelectrica, schimbate. Ce a apărut pe nota de plată şi ce trebuie să ştie clienţii

Hidroelectrica, anunț pentru clienţi

Facturile Hidroelectrica, schimbate. Ce a apărut pe nota de plată şi ce trebuie să ştie clienţii

Facturile Hidroelectrica, ce au început să fie emise după mai multe luni de întârziere, sunt acum într-un nou format şi conţin mai multe informaţii utile pentru clienţi, scrie antena3.ro.

Spre exemplu, după cum se arată pe grupul privat al clienţilor Hidroelectrica, aflăm că facturile Hidroelectrica se pot plăti acum şi la Poştă, a fost schimbat codul pentru locul de consum şi apar unele detalii la plata prin virament bancar.

CITEȘTE ȘI: Bărbat de 88 de ani găsit mort în casă

„Probabil că cei mai mulţi aţi primit în ultima perioadă factura de la Hidroelectrica, factura care este în noul format.

Aruncând un ochi pe factură, am constatat câteva diferenţe faţă de vechiul format de factură, detalii pe care consider că merită să le avem în vedere:

1. A fost schimbat codul pentru locul de consum. Noul cod începe cu cifra 5 şi este format din 10 cifre.

2. În tabelul cu indecşi de pe pagina numărul 2 a facturii Hidroelectrica apar doar 2 linii pentru cei care au contor non-smart (contor normal analogic sau digital non-smart), şi anume linia în care vă este indicat indexul comunicat de către dvs, iar cealaltă linie se referă la estimarea pentru ultimele zile ale lunii calendaristice care tocmai a fost facturată.

Nu se mai regăseşte în acest tabel şi linia cu reversarea estimării pentru ultimele zile ale lunii precedente.

Totuşi, per total, în consumul facturat se ţine cont de această reversare, doar că nu mai este afişată ca în facturile din lunile precedente. Calculul reversării este prezent în schimb în tabelul cu explicarea formulei de calcul a facturii.

3. Pentru plata prin virament bancar trebuie puse la detaliile plăţii următoarele:

– cont contract

– număr factură.

Dacă nu le-aţi pus, atunci plata d-voastră se va procesa cu întârziere. Important este ca la plăţile următoare să aveţi în vedere acest aspect, puneţi contul de contract şi numărul de factură.

4. Mai nou se poate plăti factura Hidroelectrica şi la Oficiile Poştale.

5. Pe prima pagină a facturii Hidroelectrica a apărut un număr de deranjamente.

6. Sunt prezente ambele numere de call center (021/9834, respectiv 021/9861) şi orarul( de luni până vineri între orele 8-20) când pot să fie apelate, tot pe prima pagină a facturii.

7. Este trecut link-ul către platforma web Hidroelectrica unde se poate comunica indexul, şi anume client.hidroelectrica.ro/autocitire.

8. Numărul de factură Hidroelectrica este format din mai multe caractere (11 în prezent, spre deosebire de 8 caractere în trecut).

9. Notificare pentru cei care consideră că soldul comunicat pe factură este eronat: pot să scrie la [email protected]”, se arată pe grupul privat al clienţilor Hidroelectrica.

Compania Hidroelectrica a anunţat la începutul anului că restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor, pe o perioadă de șase luni.

Facturile Hidroelectrica pot fi plătite într-un interval destul de larg, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.

Eșalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip, sau direct la sediile sucursalelor. Hidroelectrica ocupă a treia poziție în topul furnizorilor de energie electrică din țara noastră.

FORMULAR CLIENT CASNIC sau FORMULAR CLIENT BUSINESS


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

14 thoughts on “Facturile Hidroelectrica, schimbate. Ce a apărut pe nota de plată şi ce trebuie să ştie clienţii

  1. EXAGERAT DE GREU ȘI DIFICIL SE MIȘCĂ HIDROELECTRICA ! CINE ESTE FRÂNARUL ? SUNTEM ÎN SECOLUL VITEZEI CU SISTEME INFORMATICE PROTEJATE ȘI SUPERPROTEJATE ȘI CARE SE ADAPTEAZĂ CONTINUU ȘI HIDRO NU POATE EMITE FACTURI DE 8 LUNI. CA LA ROMANIA ! CINE PLĂTEȘTE ”PROSTIA”?

  2. Am incercat să plătim factura prin banca direct .Nu se accepta doar cu factura la aparat sau de pe tel. Nu toți abonații pot merge la banca sau care au aplicații pe tel .Nu e normal sa nu putem plati direct prin banca exact la data scadenta

  3. Se poate plati la banca fără comision selectând „plata utilități” apoi „fără cod de bara”. Apare un șablon unde completați numărul de factură,cod abonat și suma de plată. Vă emite și dovada platii pe care o puteți salva in telefon sau calculator. Am platit eu.

  4. Am un an de când nu am primit factura!!!! Nu consum mai mult de 150kw, dar nu înțeleg ce se întâmplă! Am facut sesizare, am dat indexul luna de luna!! 🥲😒

  5. Va rog trimiteți factura pe luna Ianuarie si Februarie sa plătesc la Poștă… Codul de client pentru transmiterea indexului,, sa trimiteți dacă sa schimbat. Va mulțumesc și aștept un răspuns.

  6. Buna ziua. Dacă am dat greșit indexul se mai poate remedia? In 25.11.2022 am trimis indexul 18493 in loc de 16493 . Va rog sa mă ajutați. Indexurile următoare toate incep cu 16000 .

  7. Buna,dupa ce intarzie cu facturile un an intreg tot noi suntem restantieri ,incredil .astept de un an factura , trezitiva.trimetiti facturile urgent .

  8. Inafara de Banca Transilvania, u nde am platit cu Cash, la robot ,nicăieri in locurile indicate în factura nu am putut plăti, dar nicăieri!!!! Ce POSTA, ce CEC, BRD, nici telefon ! Nu au în meniu Hidroelectrica și nu recunoaște codull de bare ! Vai de ei di vai de noi !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *