Un nou număr de urgenţă la care poţi reclama factura uriaşă la lumină sau gaze

Noul numărul de urgenţă la care poţi reclama factura uriaşă la lumină sau gaze | #josfăcătura

Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Horia Constantinescu, a anuţat că pune la dipoziţia consumatorilor, începând de luni, 7 februarie, un număr special de telefon, respectiv 0790.219.551, folosit exclusiv în aplicaţia WhatsApp, pentru sesizarea neregulilor cu caracter de urgenţă, inclusiv cele pentru factura la lumină sau gaze.

Potrivit unui comunicat al ANPC, la noul număr sunt aşteptate mesajele scrise şi imaginile care să sesizeze nereguli cu caracter de urgenţă în raport cu respectarea drepturilor consumatorilor, de pe întreg cuprinsul ţării. Mai exact, este vorba despre factura foarte mare, nereală, la energie electrică şi gaze naturale, cazuri de debranşări, pentru neplată a unor facturi greşite la energie încă necorectate, precum şi situaţii urgente care pun în pericol sănătatea consumatorilor.

CITEȘTE ȘI: Cresc ratele la credite. Indicele ROBOR la 3 luni își continuă ascensiunea, după ce a atins maximul ultimelor 22 de luni

Noul număr de whatsapp nu va folosi funcţia de apel video sau cu voce!   Comisarii ANPC vor selecta, dintre toate mesajele urgente primite de la consumatori, care sunt acelea care se află în competenţa legală de soluţionare a instituţiei şi le vor da curs. ANPC precizează că mesajele trimise pe numărul special nu înlocuiesc reclamaţiile realizate în mod curent.

„Primirea reclamaţiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, în funcţie de raza teritorială în care îşi desfăşoară activitatea operatorul economic reclamat. Reclamaţiile se fac în format scris – transmise prin poştă -, în format electronic sau se depun personal, pentru soluţionarea acestora urmându-se procedura prevăzută de lege”, se arată în comunicat.

Amintim că formularul de reclamaţie online se află pe site-ul instituţiei, la linkul http://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *