EXIMTUR a aderat la rețeaua globală de travel management UNIGLOBE Travel

lucia nora morariu

Compania EXIMTUR a devenit partener pentru România al rețelei globale de business travel – UNIGLOBE Travel International. Divizia specializată în acordarea de servicii integrate pentru călătorii de afaceri și organizare de evenimente EXIMTUR Business a fost cea mai dinamică din cadrul companiei în 2016, având o creștere a vânzărilor de 16 la sută față de anul precedent.

Echipa diviziei este formată din 35 de consultanți specializați, care deservesc 120 de clienți corporate și își desfășoara activitatea în patru centre, aflate în București, Timișoara, Cluj-Napoca și Sibiu. Dintre evenimentele importante în a căror organizare s-a implicat EXIMTUR Business anul trecut, menționăm Festivalul Internaţional de Film Transilvania – TIFF și Festivalul Internațional Interferențe, ambele cu sute de participanți români și străini.

Creșterile înregistrate de divizia EXIMTUR Business sunt legate de experiența și profesionalismul consultanților săi, traduse în calitatea serviciilor prestate pentru clienții corporate. La acestea se adaugă investițiile permanente în tehnologie de vârf specifică domeniului, dar și indicatorii financiari stabili și rezultatele economice constant crescătoare ale companiei.

Creșterea afacerilor EXIMTUR pe segmentul business travel, activitate care a ajuns să genereze 69 la sută din totalul vânzărilor companiei în 2016, a determinat decizia de a adera la o rețea globală de travel management care să o sprijine în plan internațional și pe care să o reprezinte în România.

„Afilierea la UNIGLOBE ne oferă accesul la un sistem internațional mai performant de management al călătoriilor cu scop de afaceri. Deschiderea spre tehnologie de vârf, programe informatice și sisteme de rezervări care optimizează prețuri și tarife, gestionarea mai operativă a solicitărilor clienților, accesul la furnizori atent selectați și validați de rețeaua globală, sunt principalele avantaje ale afilierii la UNIGLOBE și le vom transpune în servicii mai bune oferite clienților noștri corporate”, a declarat, la Timişoara, Lucia Nora Morariu (foto), CEO EXIMTUR.

„Suntem încântați să-i urăm bun-venit noului nostru partener, EXIMTUR, în rețeaua noastră de parteneri internaționali, aflată în creștere. Acest parteneriat este avantajos pentru ambele părți. Sfera noastră de acțiune la nivel global va aduce avantaje semnificative companiei EXIMTUR și clienților săi, în timp ce notorietatea puternică pe care o are EXIMTUR în România va consolida recunoașterea brandului nostru pe plan local”, spune la rândul lui Derek Hearl-Maunder, președinte UNIGLOBE pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa.

Compania de călătorii EXIMTUR, înființată în 1993, deţine 28 de agenții proprii şi francizate, în 19 orașe din România. Activitatea sa este organizată în patru divizii: business travel și organizare de evenimente (www.eximtur.ro/business), leisure travel (www.eximtur.ro), incoming (www.romaniaforall.com) și școala de turism. La finalul anului 2016, compania avea un număr de 156 angajaţi. EXIMTUR a înregistrat în 2016 o cifră de vânzări de 47 de milioane de euro și un profit de 300.000 de euro.

A deservit un număr de 236.000 de clienţi şi a plătit statului român taxe şi impozite în valoare de peste un milion de euro. Indicatorii de solvabilitate ai companiei, conform ultimului bilanţ anual pe 2015, sunt: solvabilitate – 2,16 la sută, autonomie financiară – 54,07 la sută, activ net contabil – 2.391.486 de euro. Anul trecut, compania EXIMTUR a fost premiată pentru performanță în turism de către Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România și de Camera de Comerț și Industrie a României, la Gala Națională a Firmelor Private.

UNIGLOBE Travel International cu sediul central în Vancouver, Canada, activează în domeniul business travel și leisure travel de mai bine de 30 de ani, deservind la nivel global un portofoliu de clienți din peste 60 de țări, de pe şase continente. Folosind tehnologii moderne de stabilire a tarifelor optime din partea prestatorilor direcți de servicii, pentru a oferi servicii de travel management de top și pentru a economisi timpul și banii clienților în planificarea călătoriilor de afaceri sau a vacanțelor, UNIGLOBE Travel International raportează un volum anual de vânzări de cinci miliarde de dolari SUA.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *