Doi ofertanți pentru licitația de proiectare a Noii Radiale Vest

Doi ofertanți pentru licitația de proiectare a Noii Radiale Vest

Doi ofertanți pentru licitația de proiectare a Noii Radiale Vest

Licitația lansată de Primăria Municipiului Timișoara pentru realizare aproiectării (faza studiu de fezabilitate) pentru Noua Radială Vest a obținut 2 oferte și intră în etapa de evaluare.

Primăria a primit oferte de la asocierea FIP Consulting SRL (lider), NOVENSA SRL (subcontractant), HELMERT (subcontractant), WALHALLA INVEST PRODCOMIMPEX SRL (subcontractant), GAZ INSTAL SRL (subcontractant) șiasocierea GAUSS (lider), BETA TEHNIC (ofertant), SSF-RO (subcontractant), CARA (subcontractant).

CITEȘTE ȘI: Scene de groază. Copil de 7 ani, ucis din greşeală cu drujba de tatăl său

Valoarea estimată a contractului este de 1.328.040 lei (cu TVA) și termenul de realizare este de 330 de zile de la emiterea ordinului de începere.

Radiala Vest reprezintă continuarea străzii Gării și va face legătura cu viitoarea Centură Vest. Legătura cu centura se va întinde pe aproximativ 2,7 kilometri, din care 1 kilometru va fi realizat prin proiectul de radială vest al primăriei și 1,7 kilometri prin proiectul de drum de legătură al CNAIR.

Compania Națională a agreat în discuții cu Primăria Timișoara că va prelua două treimi din lungimea inițială prevăzută pentru proiectul radialei.

„Va fi a 8-a arteră radială a orașului nostru, care conectează inima Timișoarei de rețeaua de drumuri naționale.

Am inclus criterii de calitateîn evaluarea ofertelor, pentru că prețul cel mai mic nu înseamnă proiectul cel mai bun.

E un lucru pentru care ne luptăm încă de când mi-am început mandatul, astfel încât Timișoara să nu se lăcomească la faza de proiectare, iar apoi să ne trezim în faza de șantier cu investiții de proastă calitate. Facem acum încă un pas înainte pentru Noua Radială Vest”, transmite primarul Timișoarei, Dominic Fritz.

Investiția va include 4 benzi, câte două pe sens separate printr-un parapet, un pod peste calea ferată din vestul orașului, un sens giratoriu la intersecția cu strada Carpenului, dar și iluminat public stradal, rețele de apă și colectarea apelor pluviale, trotuare de 2-3 metri lățime, piste de bicicletă de minim 1,5 metri lățime și spații verzi de minim 1,5 metri lățime.

De asemenea, firmei care va realiza studiul de fezabilitate i se cere să includă o variantă în care trotuarele și pistele de bicicletă sunt separate fizic, în platformă proprie, de calea rutieră.

Timișoara are înprezent 7 radiale majore, respectiv Calea Șagului, Calea Martirilor, Calea Buziașului, Calea Lugojului, Calea Sever Bocu, Calea Aradului, CaleaTorontalului și strada Gheorghe Lazăr/Cloșca/Ovidiu Balea, toate realizate în anii ‘70.

Acestea reprezintă culoarul de transport principal pentru traficul metropolitan, precum și cel de tranzit de la nivel național și internațional, care alimentează drumurile municipiului.

Radialele sunt, de asemenea, arterele rutiere care susțin cel mai mare număr de mașini dintr-o zi.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *