Directorul Regionalei de drumuri Timișoara, demis de ministrul transporturilor

razvan cuc

Conform unui comunicat din partea Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Răzvan Cuc, ministrul transporturilor, a cerut încă de duminica trecută un raport cu privire la elementele care privesc infrastructura rutieră şi care ar fi putut contribui la agravarea tragicului accident petrecut recent pe DN57, între Orşova şi Moldova Nouă, în dreptul locatităţii Coronini.

În urma analizării documentelor primite, luni, ministrul a cerut directorului general CNAIR, Ştefan Ioniţă, să ia urgent măsuri împotriva celor care se fac vinovaţi de gestionarea deficitară a zonei aflate în administrarea DRDP Timişoara.

“Am constatat că atât DRDP Timişoara, cât şi secţia de Drumuri Orşova sunt vinovate, cel puţin de indolenţă şi proastă gestionare a teritoriului aflat în administrare. Din documentele primite reiese că Secţia de Drumuri Orşova deţinea parapeţi pe stoc, dar că nu i-a folosit. Directorul Regionalei Timişoara ar fi trebuit să ştie acest lucru şi să dea dispoziţie ca aceşti parapeţi să fie înlocuiţi”, a declarat Răzvan Cuc.

accident coronini

Decizia luată de Directorul General CNAIR, Ştefan Ioniţă, ca urmare a informaţiilor prezentate, a fost de demitere din funcţie a Directorului Regionalei Timişoara, Horaţiu Simion, dar şi a șefului Secţiei de Drumuri Orşova, Ion Cunicel. Din raportul prezentat a reieşit inclusiv că în acea zonă, parapetul greu era deteriorat de cel puţin doi ani.

Articolul pe larg, în ziarul tipărit de marţi, 10 octombrie!

 


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

One thought on “Directorul Regionalei de drumuri Timișoara, demis de ministrul transporturilor

  1. Pentru cei care nu cunosc zona, va invit sa va uitati pe streeview => Coronini. Pe kilometri întregi când mergi dinspre Berzasca nu exista parapete de protecție deși DN57 merge paralel cu Dunărea la circa 5 metri deasupra si pe lângă luciul apei. Vorbim de indolenta crasă și management defectuos.
    Din nefericire iata ca a fost nevoie de 4 suflete nevinovate și un moment de neatenție (probabil vreun animal ieșit din tufișuri) pentru ca sa se zgâlțâie „putin” sistemul împietrit în nepăsare de la drumurile naționale.
    Cred ca jertfa asta a fost prea mare, total inutila, Dumnezeu sa-i ierte.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *