Deranjament cu final… fericit

Timișoreanul A. A. locuiește într-o casă de pe Strada Salcâmilor. În 8 mai, la ora 8 dimineața, i s-a întrerupt curentul electric.

A sunat la numărul indicat pe factură, întâi la compartimentul de relații cu clienții, apoi la cel de deranjamente, vorbind cu angajații de serviciu ai furnizorului de energie electrică (Enel, în cazul său) aflați la celălalt capăt al firului telefonic.

CITEȘTE ȘI: La „Badea Cârţan” s-a lucrat ca la… piaţă

Nu intrăm în detalii, dar vârstnicul a trebuit să sune de cinci ori pentru ca apelurile lui să fie luate în seamă.

În sfârșit, seara, pe la ora 8 (20), iată o cifră cu ghinion, în final însă fericită pentru consumator, echipa de intervenție la medie și înaltă tensiune (nu trebuie pus un „o” în față, pentru că aceasta, după cum s-a declarat, e singura la nivelul municipiului) a sosit, cu o autospecială, la fața locului și a rezolvat deranjamentul de la stâlp în mai puțin de 15 minute.

CITEȘTE ȘI. Procurorii DIICOT au declanșat Operațiunea ‘Ziua Z’ – 238 de percheziții în Timiș și în alte 29 de județe

După 12 ore în care frigiderul timișoreanului a avut timp suficient ca să se dezghețe, ziua fără curent a acestuia a luat sfârșit.

Dacă totul s-a terminat cu bine, de ce o mai fi venit omul la redacție cu toată povestea?

CITEȘTE ȘI: Un proiect inedit în vestul țării – o casă a fost ridicată în doar trei zile!

Pentru că, motivează el… nu este normal să existe doar o singură echipă de intervenție în caz de deranjamente și numai pentru cele de medie și înaltă tensiune.

Și nici să afle de la componenții ei că defecțiunile de joasă tensiune le poate rezolva orice electrician.

Cum consumatorul este întotdeauna, cel puțin declarativ, în atenția furnizorilor de utilități, oricare ar fi ei, ar mai fi o întrebare: cum rămâne cu promptitudinea?


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns