Ce se întâmplă cu românii care nu au primit facturile la energie electrică de luni de zile. Răspunsul Ministerului Energiei

Ce se întâmplă cu românii care nu au primit facturile la energie electrică de luni de zile. Răspunsul Ministerului Energiei

Ce se întâmplă cu românii care nu au primit facturile la energie electrică de luni de zile. Răspunsul Ministerului Energiei

Un oficial din Ministerul Energiei a explicat ce ar trebui să facă acei consumatori casnici în cazul cărora vor fi întârzieri la emiterea facturilor la energie electrică, pentru a nu fi încărcaţi la plată.

Secretarul de stat în Ministerul Energiei Dan Drăgan spune că este convins că ANRE va iniţia demersurile pentru o legislaţie secundară, dacă va fi necesar, astfel încât să fie evitată presiunea asupra consumatorilor finali într-o perioadă scurtă de timp, conform antena3.ro.

„Ca şi un consumator final, în cazul în care nu primeşte la momentul definit în contract partea de facturare, nu primeşte facturile emise de către furnizori, cred că este foarte important ca acesta să revină către furnizorii respectivi, în cazul în care vor exista aspecte punctuale şi totodată către Autoritatea de Reglementare în domeniu care trebuie să ia măsurile, alături de furnizori, pentru a actualiza sistemele informative şi a fi în măsură să emită aceste facturi în timp util.

CITEȘTE ȘI: Veste spectaculoasă, anunță Dominic Fritz: Timișoara are prioritate la o finanțare de aproape 63 de milioane de euro pentru achiziția de mijloace de transport în comun

Cu siguranţă, sunt convins că, în cazul în care anumiţi furnizori vor întâmpina greutăţi în emiterea facturilor către consumatorii finali, vor avea în vedere ca plata acestor facturi să nu se facă în acelaşi moment în care ele vor fi emise pentru o perioadă mai lungă, în cazul în care un consumator primeşte trei, patru facturi într-o perioadă foarte scurtă sau chiar în acelaşi moment.

Sunt convins că şi Autoritatea de Reglementare care urmăreşte acest proces şi este în strânsă legătură cu actorii din piaţă va iniţia demersurile, dacă va fi necesar, într-o legislaţie secundară pentru a evita presiunea asupra consumatorilor finali într-o perioadă scurtă de timp”, a afirmat Dan Drăgan, potrivit stiripesurse.ro.

El a precizat că nu este vorba de o „păsuire, pentru că nu consumatorii vor fi vinovaţi că aceste facturi vor veni cu întârziere”.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *