Când vom circula mai bine în Timişoara?

pasajul jiul 7

Lucrările de la Pasajele Jiul şi Popa Şapcă i-au exasperat pe timişoreni, traficul fiind foarte dificil în ultimele trei-patru luni. Primarul Nicoale Robu spune că nu mai este mult timp până când lucrările vor fi finalizate şi este convins că cetăţenii au înţeles importanţa acestor proiecte, dar şi disconfortul care s-a creat.

Astfel, la Pasajul Jiul, ar mai fi de lucru efectiv cam cinci-șapte zile, cu condiţia ca vremea să fie prielnică. Oricum, chiar şi în cele mai neplăcute scnearii, în două săpătmâni ar trebui ca totul să fie gata, iar circulaţia să se reia pe toate benzile. Lucrarea a fost îngreunată şi din cauza solului fragil, „ca o plastilină”, după cum a afirmat primarul.

La Pasajul Popa Şapcă, execuţia va mai dura câteva săptămâni, finalizarea urmând să aibă loc în jurul datei de 1 decembrie. Şi aici, graficul lucrărilor depinde de starea vremii. Oricum, acestea se vor încheia mai repede decât termenul stabilit, acesta fiind undeva prin luna martie a anului viitor.

„Dacă ar merge toate lucrările ca acestea două, ar fi excelent. Oamenii au înţeles că trebuiau efectuate şi apreciază acest lucru, pentru că îşi dau seama că reprezintă un mare bine pentru oraşul nostru”, a declarat Nicolae Robu.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

7 thoughts on “Când vom circula mai bine în Timişoara?

  1. Se va circula mai bine în Timisoara doar dacă:
    1. se vor organiza șantierele de construcții de către specialiști si nu de către diletanți din primarie astfel încât sa nu se mai blocheze zone întregi asa cum s-a întâmplat în ultimele sase luni
    2. atunci când traficul greu va fi scos din oras
    3. când se vor amenaja benzi speciale pentru autobuze, firobuze si taxiuri după model european (exemple binecunoscute de primar si angajați : Paris, Londra, etc.)
    Va invit sa completai lista, ea nu este definitiva.

    Referitor la Jiul, cu complicitatea primăriei, s-a tras mâța de coada, s-a lălăit enorm si s-au făcut lucrări de calitate îndoielnica. recepția lucrării trebuia terminata acum o săptămână. Nu invocați fenomenele meteo din septembrie, nu s-a lucrat decât formal toată vara.
    Scoaterea traficului greu din oraș: pasajul de la Solventul executat în prioritate zero. Până se termina pasajul se face și centura orașului.

    Mai puține panseluțe, muscate si palmieri si alte mici brizbrizuri consumatoare de bani.

    Vindeti vaporettele în loc sa le țineți ascunse la ruginit.

    Cumpărați tramvaie noi de la Arad de fabricație româneasca: susțineți astfel industria româneasca /aradeana.

    1. 4. Pasajul Solventul, plus largirea bulevardelor care duc spre Solventul (Dambovita si Calea Bogdanestilor)
      5. Centura pe 4 benzi cum este la Oradea, cu pasaje denivelate la intersectia cu iesirile din oras foarte circulate.
      6. Legatura civilizata cu autostrada (drum express cu 4 benzi), cu acces direct din Calea Aradului/DN69.

    2. Solventul e pe proprietate privata nu pe terenul primariei. A incercat Robi sa ia terenul dar s-au sucit proprietarii cand au vazut ce interes prezinta .terenul. traficul grei din oras poate fo scos doar pe centura, centura care nu poate fi facuta de primar fiind datoria CNADNR-ului. Vaporetele stau pe uscat tot din incompetenta si rea vointa Bucurestiului nu pot fi vandute fiind luate pe proiect European. Singurul diletant de pe aici esti doar tu. Daca toti am fi atat de destepti pe cat ne credem eram toti primari nu postaci pe facebook sau ziare online.

    1. Daca harnicia se apreciaza luâind în considerare urmatoarele:
      1. numar de accidente rutiere pe saptamâna
      2. numar de întârzieri la serviciu zilnice
      3. milioanele de euro cheltuiti pe proiecte care nu aduc nicun euro profit
      4. numarul de vaporase ce zac pe uscat
      5. numarul de semafoare nou instalate si actualmente nefunctionale raportat la numarul de locuitori
      atunci aveti perfecta dreptate, nimenea nu-l poate întrece pe domnul profesor doctor inginer edil sef Robu.

  2. Cu toate problemele enumerate mai sus, cu parere de rau, dar in mandatele actualului primar s-au facut de vreo 5 ori mai multe proiecte decat in toate mandatele tuturor primarilor de dupa revolutie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *