Campionatul Naţional de Viteză în Coastă >> Luptă strânsă pentru şefia clasamentului la N1

Alexandru Krepelka 5

Se ascute lupta pentru prima poziţie la clasa N1 în Campionatul Naţional de Viteză în Coastă.

Liderul clasamentului, pilotul timişorean Alexandru Krepelka, a încheiat pe locul al doilea în etapa desfăşurată în weekend la Reşiţa, în urma bucureşteanului Costin Popescu, faţă de care păstrează un avans de şase lungimi la general, 100-94.

Krepelka, aflat la volanului unei Honda Civic, a fost mai rapid în antrenamentele cronometrate de sâmbătă şi a scos al doilea timp în manşele de concurs programate duminică.

Ionuţ Moisii (Citroen Saxo VTS), de la CS Krepelka Motorsport, a încheiat pe locul al treilea în runda de pe Valea Domanului, aceeaşi poziţie ocupând-o şi în ierarhia generală la N1, în care a strâns 63 de puncte, cu două mai mult decât Rareş Cruciţia (Peugeot 106).

La Reşiţa, piloţii clubului timişorean de automobilism au obţinut şapte clasări pe podium. Moisii a fost primul la debutanţi, în timp ce la Campionatul Naţional de Viteză în Coastă 2 s-a evidenţiat Zoltan Martincsek (Peugeot 205 GTI), pe locul al treilea la open atât la etapa de sâmbătă, cât şi la cea de duminică, şi pe poziţia întâi la clasa A2 în ambele runde desfăşurate pe Bârzava.

De asemenea, Dragoş Savloschi (BMW 330D) a fost pe primul loc la Diesel la CNVC, iar Mihai Făsui (Honda Civic) s-a clasat pe poziţia a doua la A1 în ambele etape de la CNVC2, însă la clasele lor nu s-a întocmit podium întrucât nu au fost suficienţi piloţi.

„Mulţumim Consiliului Judeţean Timiş, Primăriei Timişoara, precum şi partenerilor privaţi Mirko Peroni, Dan Lazăr, Leonard Hantig şi Cristian Rus pentru susţinerea proiectelor sportive pe care le derulăm”, ne-a declarat Alexandru Krepelka.

În clasamentul open, cel mai bun timp a fost obţinut de Andrei Dumitrescu (Tatuus). În Top 10 s-au mai clasat, în ordine, Simone Tempestini (Radical SR4), Silviu Dumitrescu (Osella PA 21/E2), Emil Nestor (Radical SR8 V8), Paul Andronic (Mitsubishi Lancer Evo 5), Lucian Răduţ (Mitsubishi Lancer Evo), Mihai Leu (Ferrari 458 Challenge), Costi Stratnic (Dacia STCC), Riccardo Tarabelli (Renault Clio) şi Marian Andrei (Speedcar GT1000).


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *