”Black Friday” mioritic. Reducerile au fost mai mult decât discrete…

Conceptul de ”Black Friday” a fost importat de la americani și adaptat în spațiul românesc conform intereselor agenților economici de la noi din țară. În SUA, dar și în majoritatea celorlalte state din lume, ”Black Friday” are loc în fiecare an, în ultima vineri din luna noiembrie.

În România, companiile care doresc să ofere reduceri substanțiale își setează ””Black Friday” după propriile nevoi. Anul acesta, a fost pe 15 noiembrie. Unele brand-uri, însă, îndeosebi cele internaționale, cu puncte de lucru și în țara noastră, au dorit să păstreze tradiția americană, organizând ”Black Friday” în 29 noiembrie.

În Timișoara, am numărat pe degete magazinele care au oferit reduceri în această zi. Iar reducerile au fost mai mult decât discrete. În cel mai mare mall din oraș, de exemplu, reducerile de ”Black Friday” de la sfârșitul săptămânii trecute au reprezentat un procent cu mult sub cel așteptat de clienți.

Unele magazine au afișat reduceri de doar 20 la sută. Altele au încercat să-și atragă clienții cu un procent de 50 la sută, însă doar la anumite produse. În alte părți, erau afișate, cu cifre mari, prețuri care îți făceau cu ochiul, însă când intrai în magazin constatai că acelea sunt doar pentru câteva produse.

La căciuli, de exemplu, căci celălalte, expuse sub același preț, erau de fapt mult mai scumpe. Evident, în aceste condiții, nici clienții nu s-au îmbulzit…


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns