
Una dintre companiile faţă de care timişorenii au cele mai multe nemulţumiri este Enel. De la o zi la alta, se înmulţesc penele de curent, reamintind de perioada de dinainte de 1989, când curentul electric se întrerupea în fiecare seară.
CITEŞTE ŞI: Femeia dispărută a fost găsită decedată
Acum, situaţia nu este chiar similară, însă întreruperile sunt, totuşi, destul de frecvente, ca urmare a lipsei de investiţii din partea companiei.
Culmea e că auzim la tot pasul de facilităţile pe care le oferă Enel la plata facturii curentului electric, dar dacă stăm şi analizăm aceste „facilităţi”, remarcăm că cetăţeanul nu se alege cu nici o înlesnire. De pildă, se spune că îţi poţi achita factura în mai multe locuri.
Pentru început, trebuie să te numeri printre fericiţii care o primesc, pentru că mulţi nu au aşa ceva sau, în cel mai bun caz, o văd de două-trei ori pe an.
Dacă ai, totuşi, factura, te deplasezi la una dintre multiplele posibilităţi pe care Enel se laudă că le oferă. Pentru mulţi, a intrat în tradiţie să plătească la poştă.
Se poate şi acum, dar trebuie să plăteşti 2,50 lei. Iată ce „facilitate”! Încerci, apoi, la o bancă.
Aici, comisionul ajunge chiar şi la cinci lei, adică o altă „facilitate”. Ce variante mai avem?
Punctele „paypoint”, care se găsesc în tot felul de magazine, deci iată încă un favor oferit de Enel.
Numai că aici nu ai absolut nici o garanţie că plata s-a efectuat, pentru că au existat o sumedenie de cazuri cu cetăţeni care au fost nevoiţi să plătească de două ori curentul electric, pentru că banii de la „paypoint” nu au ajuns la Enel.
Aşa că mai rămâne varianta de a merge direct la sediul companiei. Surpriză! Şi aici există îngrădirea de a achita factura, pentru că singura posibilitate este oferită de un aparat, care pe lângă că mulţi nu ştiu să-l folosească, nici măcar nu dă rest. O altă „facilitate”.