Asigurări medicale cu mai puţine riscuri

„Având în vedere situația creată la nivel național de apariția virusului COVID 19, Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Timiș vine în întâmpinarea asiguraților cu rugămintea de a limita, pe cât posibil, deplasarea la sediul instituției.

CITEȘTE ȘI: Accident pe centură, la Timișoara. Un Audi a fost făcut armonică

În acest sens, CJAS Timiș pune la dispoziția tuturor persoanelor asigurate sau neasigurate, adrese de e-mail, telefon şi fax, inclusiv serviciul de corespondență prin poștă”, a declarat Victor Dumitrașcu, presedintele-director general al CJAS Timiș. Prin urmare, pentru dobândirea calității de asigurat, documentele necesare pot fi transmise astfel: prin poștă, la adresa: CJAS Timiș, str. Corbului Nr. 4, Timișoara, jud. Timiș, cod poștal 300239; prin e-mail: [email protected]; fax:0256/492115.

Documentele necesare pentru dobândirea calității de asigurat sunt următoarele: pentru tineri cu vârsta cuprinsă între 18-26 de ani – copie după actul de identitate și un document valabil din care să rezulte că au calitatea de elev sau student; Pentru coasiguraţi – copie act de identitate, documente care să ateste relația de rudenie sau căsătoria cu persoana asigurată, declarație pe propria răspundere că nu realizează venituri proprii, precum și o declarație pe propria răspundere a persoanei asigurate prin care aceasta declară că are în întreținere persoana respectivă; pentru persoane cu handicap – copie act de identitate și certificatul care atestă încadrarea într-un grad de handicap; pentru bolnavii cu afecțiuni incluse într-un program național de sănătate: copie act de identitate și adeverință medical eluberată de medicul curant sau medicul coordonator al programului de sănătate; pentru femeile însărcinate – copie act de identitate și adeverină medical; pentru șomeri – copie act de identitate, decizia sau adeverința de șomaj. Pentru alte informații legate de calitatea de asigurat se poate apela numărul de telefon 0736203656.

Pentru eliberarea cardului european de sănătate , documetele pot fi trimise prin poștă, la adresa menționată prin fax la numărul specificat mai sus sau pe e-mail la adresa: [email protected] Documentele necesare pentru procurarea cardului european de asigurat sunt: copie carte de identitate, cerere-tip completată. Persoanele care solicită cardul european trebuie să fie asigurate. De asemenea, pentru orice informații legate de cardul european, se poate suna la numărul de tel: 0736203679. Recomandăm tuturor persoanelor care prezintă simptome de infecție respiratorie (tuse, strănut, rinoree), ca la intrarea în instituție să poarte mască de protecție.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns