„Având în vedere situația creată la nivel național de apariția virusului COVID 19, Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Timiș vine în întâmpinarea asiguraților cu rugămintea de a limita, pe cât posibil, deplasarea la sediul instituției.
CITEȘTE ȘI: Accident pe centură, la Timișoara. Un Audi a fost făcut armonică
În acest sens, CJAS Timiș pune la dispoziția tuturor persoanelor asigurate sau neasigurate, adrese de e-mail, telefon şi fax, inclusiv serviciul de corespondență prin poștă”, a declarat Victor Dumitrașcu, presedintele-director general al CJAS Timiș. Prin urmare, pentru dobândirea calității de asigurat, documentele necesare pot fi transmise astfel: prin poștă, la adresa: CJAS Timiș, str. Corbului Nr. 4, Timișoara, jud. Timiș, cod poștal 300239; prin e-mail: [email protected]; fax:0256/492115.
Documentele necesare pentru dobândirea calității de asigurat sunt următoarele: pentru tineri cu vârsta cuprinsă între 18-26 de ani – copie după actul de identitate și un document valabil din care să rezulte că au calitatea de elev sau student; Pentru coasiguraţi – copie act de identitate, documente care să ateste relația de rudenie sau căsătoria cu persoana asigurată, declarație pe propria răspundere că nu realizează venituri proprii, precum și o declarație pe propria răspundere a persoanei asigurate prin care aceasta declară că are în întreținere persoana respectivă; pentru persoane cu handicap – copie act de identitate și certificatul care atestă încadrarea într-un grad de handicap; pentru bolnavii cu afecțiuni incluse într-un program național de sănătate: copie act de identitate și adeverință medical eluberată de medicul curant sau medicul coordonator al programului de sănătate; pentru femeile însărcinate – copie act de identitate și adeverină medical; pentru șomeri – copie act de identitate, decizia sau adeverința de șomaj. Pentru alte informații legate de calitatea de asigurat se poate apela numărul de telefon 0736203656.
Pentru eliberarea cardului european de sănătate , documetele pot fi trimise prin poștă, la adresa menționată prin fax la numărul specificat mai sus sau pe e-mail la adresa: [email protected]. Documentele necesare pentru procurarea cardului european de asigurat sunt: copie carte de identitate, cerere-tip completată. Persoanele care solicită cardul european trebuie să fie asigurate. De asemenea, pentru orice informații legate de cardul european, se poate suna la numărul de tel: 0736203679. Recomandăm tuturor persoanelor care prezintă simptome de infecție respiratorie (tuse, strănut, rinoree), ca la intrarea în instituție să poarte mască de protecție.