Anunț licitație – teren agricol, Coșteiu
Ministerul Finanţelor
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală
Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice TIMIŞOARA
Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Timiş
Unitateal Fiscal Municipală Lugoj
Jud. Timiş, Mun. Lugoj, Str. Alexandru Astalas nr.2
Dosar de executare nr.F1748
Nr. 940-7/31.10.2024
ANUNT PRIVIND VÂNZAREA BUNURILOR IMOBILE/ ANSAMBLULUI DE BUNURI IMOBILE
In temeiul prevederilor art.250 alin. (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, va facem cunoscut ca in ziua de 28, luna noiembrie, anul 2024 , ora 11.00, in LUGOJ, str. Al. Astalas, NR.1-3, CAMERA 227 se vor vinde la licitatie, urmatoarele bunuri imobile, proprietate a debitorului BĂRBONI VLADIMIR-IOAN PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ, prima licitaţie:
B Teren care nu este aferent clădirii/părţii de clădire/ansambului de clădiri
Teren agricol – arabil în suprafaţă de 21500 MP, înregistrat în cartea funciară nr.CF 411308/Costeiu, teren extravilan agricol în suprafaţă de 21500mp înscris în CF 411308/Costeiu, tarla 1260, parcela 1 21500 Metru pătrat, stare uzulă normală, semne particulare : nu sunt, situat în CF 411308/Costeiu, preț evaluare 86.000 lei (exclusiv TVA*)), grevate de urmatoarele sarcini reale si privilegii, dupa caz:
Creditor |
Sarcini |
Banca Comercială Română |
Somatie imobiliară pentru suma de 20.272,93 lei Titular : Banca Comercială Română Bucuresti, Soseaua Orhideelor, nr.15 D, Clădirea The Bridge 1, et.2, secto 6, cp 060071 |
*) In conformitate cu prevederile titlului VII din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, operatiunea este neimpozabilă
Invitam pe cei care pretind vreun drept asupra acestor bunuri sa instiinteze despre aceasta organul de executare, inainte de data stabilita pentru vanzare.
Cei interesati in cumpararea bunurilor sunt invitati sa se prezinte la termenul de vanzare la locul fixat in acest scop si pana la acel termen sa prezinte oferte de cumparare.
Pentru participarea la licitatie ofertantii depun, cu cel puţin o zi inainte de data licitatiei, urmatoarele documente:
a) oferta de cumparare;
b) dovada platii taxei de participare sau a constituirii garantiei sub forma scrisorii de garantie, reprezentand
10% din pretul de pornire a licitatiei. Plata taxei se va efectua în contul IBAN RO97TREZ623506701XXXXXXX,
beneficiar Unitatea Fiscal Municipală Lugoj, cod de identificare fiscala 4250646, deschis la Trezorerie Municipiul
Lugoj, utilizand numarul de evidenta a platii 835300224000000000000100 ;
c) împuternicirea persoanei care il reprezinta pe ofertant;
d) pentru persoanele juridice romane, copie de pe certificatul unic de inregistrare eliberat de oficiul registrului
comertului;
-
pentru persoanele juridice straine, actul de inmatriculare tradus in limba romana;
-
pentru persoanele fizice romane, copie de pe actul de identitate;
-
pentru persoanele fizice straine, copie de pe actul de identitate/pasaport;
h) declaratia pe proprie raspundere a ofertantului prin care certifica faptul ca nu este persoana interpusa cu
debitorul.
Cumparatorului ii revine obligatia de a respecta prevederile legale speciale, cum ar fi obligatiile de mediu, obligatiile de conservare a patrimoniului national sau altele asemenea, respectiv:
Alte informatii de interes pentru cumparator, dupa caz:
Pentru informatii suplimentare va puteti adresa la sediul nostru sau la numarul de telefon 0256-351673