Un tunel feroviar cu o lungime de peste șase kilometri va fi construit în zona Dealului de la Balota, pe linia de tren Craiova-Timişoara

Rezervarea locului la călătoria cu trenul nu mai este obligatorie pentru distanţele sub 40 de kilometri, începând de sâmbătă

Un tunel feroviar cu o lungime de peste șase kilometri va fi construit în zona Dealului de la Balota, pe linia de tren Craiova-Timişoara

 

Compania CFR Infrastructură a lansat licitaţia pentru modernizarea căii ferate pe un tronson de aproximativ 40 de kilometri în judeţul Mehedinţi, un lot pe care este proiectat şi tunelul de la Balota.

CITEȘTE ȘI: Întreruperi programate de curent, în Timișoara și județ, în perioada 18 – 21 aprilie

Este unul dintre cele mai mari proiecte feroviare, circa 3 miliarde lei, fonduri europene, iar lucrările sunt estimate să dureze șase ani.

În zona Dealului de la Balota, lângă Drobeta Turnu Severin, trenurile circulă cu viteză redusă de 10 – 20 de km/h pentru că linia este veche, nereparată şi terenul în pantă, scrie romania-actualitati.ro.

Foto: arhivă cu rol ilustrativ


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

One thought on “Un tunel feroviar cu o lungime de peste șase kilometri va fi construit în zona Dealului de la Balota, pe linia de tren Craiova-Timişoara

  1. Terenul în pantă in ambele sensuri de mers stimati tovarasi cu scoala facuta la fara frecventa?! Cand trenul coboara oare nu ar ajunta la o viteza de mers mai mare? Corect ar fi fost linia are o declivitate mare (29 la mie, nu la suta precum la soferie!), la urcare este RAMPĂ iar la coborâre este PANTĂ. Trenul pe acea portiune are limitare de viteza datorita rezistentei specifice la inaintare datorita declivitatii mari, pe langa limitarile date de razele curbelor si vechimea liniei. Asta ca sa ne exprimam corect din punct de vedere tehnic

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *