Un nărav care stârnește revolta cetățenilor

Traseul liniei 13 se prelungește. Află noua rută, tur-retur

Ceea ce se întâmplă, de ani buni, la societatea de transport în comun din Timișoara continuă să îi uimească, zilnic, pe locuitorii urbei.

Deși sunt obișnuiți cu practicile unor mulți Dorei adunați pe metru pătrat, timișorenii sunt totuși din ce în ce mai intrigați de ele: grafice alandala, panouri electronice cu afișaj ireal, întârzieri repetate și câte și mai câte.

Ultima boacănă a fostei regii, care a stârnit revolta călătorilor, o constituie ”lansarea” unui… duet: două troleibuze care se deplasează unul în spatele celuilalt, pe aceeași rută, după care, evident, urmează o pauză imensă de așteptare până se ajunge în aceeași stituație.

Timișorenilor care ne-au sesizat această problemă li se pare lipsită de logică o astfel de… manevră: ”În loc să meargă unul după altul, nu era normal să lase un interval mai mare de timp între ele, astfel încât să nu trebuiască să așteptăm următorul troleibuz o jumătate de oră în stație?”.

Asemenea exemple întâlnim pe traseele pe care circulă, în tandem, troleibuzele 11 – M11, 14 – M14, și autobuzele 33 și 33 barat.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

6 thoughts on “Un nărav care stârnește revolta cetățenilor

  1. Haideti sa nu mai vorbim de troleibuzele de pe linia 16 !!
    În primul rand ca de multe zile afisajul din statia din zona Soarelui arata anul 1980 ora 15 ! Permanent.
    Pe aplicatia RATT privind circulatia liniei 16 (cel putin) e pus de fapt un program prestabilit si nu unul in timp real, asa ca dupa ce trece ora de sosire a unui troleibuz se modifica automat si apare o alta ora. Pur si simplu. Ce rost mai are aplicatia ?
    Sa mai vorbim si despre aerul conditionat care nu este ?

  2. Nu-i intereseaza pe ei astfel de „detalii”…
    Atitudinea RATT, este: „Fiti multumiti ca aveti transport in comun in Timisoara!”

    P.S: asta se intampla de multi ani, si nu neaparat cu liniile normale si cele prelungite. De multe ori am prins 15 si 16 mergand unul dupa altul si fiind nevoit sa astept mai mult de 30 min dupa urmatorul daca le-am ratat… Asta, plus multe altele, te conving nici sa nu mai mergi in statie, mai bine mergi direct pe jos.

  3. eu cred ca LOGIC deci normal ar fi ca acele tablite electronice sa ne spuna noua,platitorilor de bilete si abonamente,cand pleaca din statie mijlocul de transport nu cand vine, iar ce scrie pe tabela electronica SA SE RESPECTE.de fapt nu ar fi nevoie de acele tablete electr. in fiecare statie sa fie afisat un panou cu litere mari ora exacta cand mijlocul de transport pleaca din statie, si sa se respecte orele respective. nu este important sa stim cand vine mijloc.de trans.respectiv. important pt.noi este sa PLECE la ora indicata pe panou.daca noi venim mai tarziu este vina noastra si nimeni NU SE VA SUPARA nici pe primar ,nici pe ratt.

  4. Pestele de la cap se impute.
    D-l Goia nu vrea ( dar nici nu e capabil, dupa parerea mea) sa imbunatateasca ceva la transportul in comun. Regia inghite si „topeste” sume importante, dar nimeni nu raspunde (DECAT FORMAL) .
    Transportul in comun nu e folosit de nimeni din conducerea RATT, dar nici de catre cei ce ar putea decide ceva (Primarie, consilieri).
    Mersul in tandem e meteahna veche. Al doilea merge linistit, pentu ca primul ii duce toti calatorii; apoi, la alta tura, se inverseaza rolurile Mai exista cineva (dispecer?) care sa urmareasca si sa corecteze felul cum circula vehiculele RATT? Cand s-a dat ultima sanctiune in RATT?
    Transformarea in societate comerciala (evident, cu acelasi director!) nu va rezolva nimic, doar ca vor mai imbogati cativa…

  5. TIMISORENII DIN ZONA , OLIMPIA’ NU AU TRAMVAIUL , VECHIUL TRAMVAI -6 – CU CARE PUTEAU MERGE SPRE PIATA TRAIAN SAU SPRE PIATA – 700 – ! NU STIM CARE LE ESTE RATIUNE CELOR DE LA RATT. – ASTA DA BATAIE DE JOC !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *