În vara anului trecut, fântâna din Parcul Copiilor s-a surpat sub greutatea unui utilaj care lucra în zonă. Muncitorii au lipit pe un copac un afiş prin care anunţau că se realizează lucrări în zonă. Acestea s-au terminat, anunţul a rămas.
Dar tot acolo a rămas lipit şi avertismentul: „Scăldatul în zonă este interzis!”, cu toate că acum nu prea mulţi bănăţeni ar avea curaj să facă o baie de zăpadă.
Un alt anunţ lipit pe un stâlp din zona Hotelului Continental stârneşte hazul trecătorilor. O persoană vinde vin şi ţuică (de calitate, care nu este subţiată). Asta nu ar fi nimic ieşit din comun, însă vânzătorul cere şi oferă seriozitate. Cu atâta seriozitate – ne referim, evident, la promovarea mărfii prin afişe lipite pe stâlpi – oare cine şi-ar mai dori un păhărel de vin sau unul de ţuică?