Trafic feroviar grav afectat pe raza regionalelor Timișoara și Craiova după furtuni: 5 ore întârziere

Trafic feroviar grav afectat pe raza regionalelor Timișoara și Craiova după furtuni: 5 ore întârziere

Trafic feroviar grav afectat pe raza regionalelor Timișoara și Craiova după furtuni: 5 ore întârziere

Traficul feroviar este grav afectat, sâmbătă, pe raza regionalelor Timișoara și Craiova de furtunile din timpul nopții, când zeci de copaci și stâlpi de beton, care susțin linia de contact, au fost rupți și prăbușiți pe linia de cale ferată. Trenurile au peste 300 de minute întârziere

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA adresează scuze călătorilor din trenurile care au staționat în cursul nopții de vineri spre sâmbătă în gări, pentru a putea permite accesul drezinelor pantograf.

Personalul feroviar de intervenții al regionalelor Timișoara si Craiova au depus eforturi, în timpul nopții, pentru remedierea tuturor deranjamentelor provocate de furtuni, pe aproximativ 20 de intervale de cale ferată.

Zeci de copaci, dar și stâlpi de beton, care susțin linia de contact, au fost rupți și prăbușiți pe linia de cale ferată, iar firul de contact, care asigură alimentarea cu energie electrică a locomotivelor, a fost rupt pe zeci de kilometrii.

Intervalele de cale ferată blocate de furtunile violente de noaptea trecută sunt următoarele:

Radna – Vărădia
Slatina – Timiș
Caransebeș – Jena
Reșița – Reșița Nord
Petroșani – Livezeni
Petroșani – Lainici
Poarta – Vârciorova
Călan – Călan Băi
Pui – Baru Mare
Buziaș – Sacoșu Mare
Lainici – Livezeni
Strehaia – Filiași
Poarta – Vârciorova
Parângu – Lunca Budieni
Bibești – Musculești
Cotofeni – Isalnița
Golenți – Moțăței (unde acoperișul unei case a fost aruncat direct pe linia de cale ferată).

CITEȘTE ȘI: Urgia a lovit puternic în vestul țării: copaci căzuți pe drumuri și peste mașini, acoperișuri prăbușite, gospodării inundate

Zeci de angajați ai echipelor de intervenții au acționat pe tot parcursul nopții pentru îndepărtarea arborilor de pe liniile CF, înlocuirea componentelor avariate la sistemul de alimentare cu energie electrică a liniei de contact și curățarea pantografelor de pe locomotive, altfel încât traficul să poată fi reluat în condiții de siguranță.

Două trenuri de rang – IR 1922 și IRN 79 – care tranzitează regionalele Timișoara și Craiova și au ca stație de tranzit sau de destinație București Nord vor ajunge în Capitală cu întârzieri cuprinse între 300 și 450 de minute. Trenurile au fost oprite temporar, pe parcursul nopții, în diferite gări, pentru a permite accesul drezinelor pantograf și intervenția personalului feroviar, atât pentru îndepărtarea copacilor, dar si pentru repunerea sub tensiune a firului de contact.

La această oră, cele două trenuri de călători – IR 1922 și 79 – sunt în circulație, nefiind semnalate alte deranjamente care să afecteze continuitatea traficului.

De asemenea, trenul privat 11504, care circulă pe relația Arad – București Nord – Litoral, va ajunge în București Nord cu peste 300 de minute întârziere, deoarece, în continuare, între Vălișoara – Caransebeș – Slatina Timiș trenurile circulă dublate, din ambele sensuri, cu o locomotivă Diesel, deranjamentele provocate la componentele sistemului de alimentare cu energie electrică urmând a se remedia în totalitate într-un interval orar în care nu avem trenuri înscrise în circulație.

Sursa: Mediafax


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *