Timișorenilor li se mai pregătesc câteva șantiere de mari dimensiuni

Primăria Timișoara urmează să acceseze fonduri europene și în actualul ciclu de finanțare, o parte a acestora fiind dedicată unor lucrări vaste de infrastructură. O bună parte vor cuprinde reabilitarea liniilor de tramvai și a tramei stradale, cam după modelul lucrărilor care s-au desfășurat pe strada Ștefan cel Mare.

Porțiunile de linie de tramvai avute în vedere sunt: Calea Stan Vidrighin, în prelungirea lui Ștefan cel Mare (lucrări evaluate la 90 de milioane de lei), Bd. Cetății (80 de milioane de lei), Calea Bogdăneștilor (100 de milioane), străzile Avram Imbroane și Gheorghe Adam (68 de milioane), grupul de străzi de pe traseul liniei 7 – Ana Ipătescu, Victor Hugo și Drubeta.

De asemenea, este avută în vedere și strada Ardealul, cu refacerea liniei de tramvai 3. Acolo unde va fi posibil, liniile de tramvai vor fi mutate pe partea din mijloc a străzilor, pentru a evita – așa cum susține executivul primăriei – risipa de spațiu.

Acestor șantiere de perspectivă li se adaugă cele deja existente. Pasajele Jiul și Popa Șapcă constituie priorități absolute, iar primarul Timișoarei susține că în circa o jumătate de an vor fi date în folosință amândouă.

De asemenea, sunt de continuat lucrările la Calea Martirilor și la Inelele 2 și 4 de circulație. În rest, avem de-a face cu investiții de perspectivă, dintre care cele mai aproape de realizare sunt podurile de la strada Jiul și de la ILSA.

Vor fi construite și două pasaje pe sub calea ferată, unul la Solventul și altul în zona Behela, dar un termen exact nu există, deocamdată.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns