Timișorenii au umplut magazinele în căutarea reducerilor de Black Friday

Marile magazine din Timi­șoara au anunțat de mai multă vreme că vor aplica reduceri serioase de Black Friday, o tradiție împrumutată de peste ocean, la fel ca Valentine`s Day sau Halloween.

Totuși, aceasta a fost îmbrățișată, începând din 2011, cu și mai multă căldură, întrucât apetența românilor pentru cumpărături, provocată, în parte, de lipsurile din perioada comunistă, se dovedește una aproape insațiabilă.

În centrele comerciale, aproape că nu a existat vreun magazin care să nu aibă afișat, cu litere de-o șchioapă, procentul de reducere a prețurilor pe care îl aplică. Deși unii timișoreni au pornit încă de ieri dimineață în căutarea chilipirurilor, aceștia nu s-au înghesuit în magazinele cu îmbrăcăminte sau încălțăminte, cele mai căutate mărfuri rămânând electroni cele și electrocasnicele, la care, într adevăr, au fost aplicate reduceri chiar de 200-300 de lei.

Comercianții profilați pe acest tip de mărfuri mișunau printre clienții care zăboveau să analizeze câte un produs și erau mai dornici să-i ajute ca de obicei. Până și tricourile vânzătorilor erau inscripționate cu „Black Friday – reduceri”.

Stive întregi cu diverse aparate de uz casnic sau electronice își așteptau cumpărătorii printre rafturi. La atât de multe produse, poți spu ne dacă prețul este cu adevărat avantajos doar dacă ești pasionat în mod serios de cumpără­ turi, dar reducerile există, fără nici o îndoială. Comerțul online, cel mai căutat Black Friday a atras anul trecut venituri de un milion de euro pentru unul dintre site-urile de turism, în urma vânzărilor de vacanțe și bilete de avion. Cel mai mare revânzător online și-a păstrat supremația cu vânzări ce au depășit 300 de milioane de lei (66,7 milioane de euro).

Acesta a vândut peste 32.000 de televizoare, 113 bijuterii cu diamante și aproape 13 kilograme de aur. O creștere a înregis trat și un alt mare magazin online, care a ajuns la 3,6 milioane de euro.

Anul trecut, valoarea medie a unei comenzi a crescut la 850 de lei. În 2016, vânzările pe internet de Black Friday au depășit în România 120 de milioane de euro, în creștere cu 20 la sută față de 2015 și cu 60 la sută mai mari față de 2014. Pentru acest an, se estimează o valoare de vânzări online de peste 2,5 miliarde de euro și un potențial de dublare a acestei valori până în 2020.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Un raspuns la “Timișorenii au umplut magazinele în căutarea reducerilor de Black Friday

  1. Sună, mai cool, ,,Black Friday”, decât ,,Vinerea Neagră” !!! ,,Hot dog” ( câine fierbinte ), banalul, crenvurșt în corn ! Ș.a.m.d. …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare