Timișoara conduce în topul municipiilor reședință de județ la capitolul transport public

Timișoara conduce în topul municipiilor reședință de județ la capitolul transport public

Societatea Academică din România și partenerii Asociația Act For Tomorrow și Vellenes Fellesorganisasjon au lansat Raportul național de diagnoză privind calitatea  serviciilor publice municipale.

Studiul a fost realizat în perioada septembrie 2021 – mai 2022 și a vizat 47 de UAT-uri (municipii reședință de județ și primăriile de sector din București) și a vizat 3 domenii educație, transport public, gestionarea deșeurilor.

Utilizând informațiile primite, precum și informațiile culese de pe site-urile primăriilor, dar și informații din presa locală și alte site-uri relevante, au fost centralizate și analizate datele în funcție de indicatorii specifici fiecărui domeniu și au fost desemnati caștigatorii pe fiecare categorie.

Astfel, la categoria transport public, podiumul a revenit:
• locul 1 Municipiului Timișoara (92 de puncte)
• locul 2 Municipiului București si Municipiului Cluj Napoca (88 de puncte)
• locul 3 Municipiului Sibiu (86 de puncte)

Timișoara conduce în topul municipiilor reședință de județ la capitolul transport public

Punctajul obţinut de Timişoara

Timișoara conduce în topul municipiilor reședință de județ la capitolul transport public


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

One thought on “Timișoara conduce în topul municipiilor reședință de județ la capitolul transport public

  1. exista minciuni, minciuni sfruntate si statistici. sau studii, dupa caaz.

    o evaluare corecta dupa criterii incorecte si dupa o metodologie deficitara, nu are relevanta.

    Transport:

    Criterii corecte si importante ar trebui sa fie (parerea mea):

    accesïbilitate  la orice punct din oras cu numar minim de schimbari miijloc de transport plus distanta de mers pe jos
    Timp mediu / maxim de asteptare in statie
    Calïtate statii: te protejeaza de ploaïe, caldura? au bånci? sunt suficient de incapatoare?
    aglomeratie mijloace de transport
    Curåtenie, confort( climatizare, ergonomie)
    accesibilitate pentru persoane cu nevoi spexciale
    Pret
    Program: cat de devreme, cat de tarziu poti folosi? tranšport de noapte exista macar la frecventa reduša?
    Poluare (inclusiv fonica ori vizuala)

    La fiecare din criteriile astea, ar trebui niste ponderi date de utilizatori, nu toate sunt la fel de importante pentru toti, iar la anumite puncte, luat in calcul un standard de ex. daca eu nu am nevoi speçiale, nu inseamna ca nu e un criteriu important accešibilitatea)

    Dar cand primesti granturi sa faci studii, faci studii, baaaani sa iasa. Ce, nu e bine ca prïmmesti multe puncte ca poti sa vezi aiurrea pe o aplicatie ori afisaj ca mai ai de asteptat 20 de mìnute, ca apoi sa vezi ca s-a schïmbat in inca 30 de minute?

Lasă un răspuns